خبر فوری برای متقاضیان خرید خودرو/ شرایط جدید ثبت نام 5 خودرو در سامانه یکپارچه + مدل خودرو اعلام شد.

خبر فوری برای متقاضیان خرید خودرو/ شرایط جدید ثبت نام 5 خودرو در سامانه یکپارچه + مدل خودرو اعلام شد.

ایسنا نوشت: سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای تمامی متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که 100 میلیون تومان پول بلوکه کرده اند و برنامه ریزی شده اند، آزاد است و مهلت تحویل خودروهای آنها در فصول آینده تعیین شده است. .

این متقاضیان از سوم آذر ماه می توانند از بین محصولات عرضه شده توسط گروه خودروسازی سایپا نسبت به لغو سفارش و انتخاب خودرو اقدام کنند.

با عنایت به ظرفیت های خالی به دلیل خروج متقاضیان یا افزایش تولید، مطابق با اجرای مصوبات کارگروه خودرو شورای رقابت و به منظور تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت که توسط گروه خودروسازی سایپا برای داوطلبان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه خودروهای تبدیل شده قابل ارائه می باشد. تحویل خودروهای آنها در فصول آینده برنامه ریزی شده است که از طریق سیستم یکپارچه ارائه می شود.

در این مرحله پنج محصول گروه خودروسازی سایپا شامل شاهین گیربکس اتوماتیک، Quick GX-Rl، Quick GX-L، Saina S DA، Saina Standard 85 در قالب سه طرح عادی، طرح ویژه مادران عرضه می شود. و طرح جایگزینی برای خودروهای فرسوده.

طبق اعلام شرکت سایپا، خودروهای عرضه شده در این مرحله به صورت فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه به فروش می رسد.

لذا متقاضیان می توانند تا ساعت 23:59 روز دوشنبه (7 آذرماه) درخواست ثبت نام خود را جهت انتخاب خودرو ارسال کنند.

در این مرحله برای کلیه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که 100 میلیون تومان را مسدود کرده اند و مهلت تحویل خودروی آنها در نوبت های فصول بعد در نظر گرفته شده است و همچنین برای متقاضیانی که شرکت کرده اند. در طرح های بازنگری قبلی یا در طرح تحویل خودرو وارداتی امکان انصراف وجود دارد امکان سفارش و انتخاب خودرو از بین محصولات ارائه شده وجود دارد.

لازم به ذکر است کلیه افرادی که دعوت شده یا خودرو خریداری کرده اند و همچنین متقاضیانی که در طرح های تعویض سیستم قبلی و یا طرح تحویل خودروهای وارداتی شرکت پرداخت و واریز کرده اند و منتظر دریافت آن هستند حق انتخابی نخواهند داشت. خودرو و مشمول این طرح هستند. آنها نیستند.