شروع فرآیند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه/ متقاضیان یک هفته مهلت ثبت نام دارند

شروع فرآیند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه/ متقاضیان یک هفته مهلت ثبت نام دارند

بر اساس اعلام مسئولان سامانه یکپارچه تحویل خودرو در داخل کشور، متقاضیان واجد شرایط از امروز تا 20 خرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب خودروهای ترجیحی خود اقدام کنند.

با توجه به زمان اعلام شده برای ثبت نام در «سامانه یکپارچه تحویل خودرو بومی» و با تکمیل رصد اطلاعاتی، فرآیند انتخاب خودرو از امروز چهارشنبه 12 خرداد لغایت چهارشنبه 19 خردادماه برای متقاضیان در سامانه امکان پذیر است.

با توجه به این؛ تنها متقاضیان واجد شرایطی که اطلاعات آنها از سوی بانک ها به سامانه ارسال شده است، می توانند 5 خودروی ترجیحی خود را در تاریخ مشخص شده برای تشکیل لیست انتظار در سامانه esalecar.ir انتخاب کنند.

لازم به ذکر است زمان ثبت نام تاثیری در اولویت تحویل خودرو ندارد.

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی از 30 تا 29 اردیبهشت ماه فرصت داشتند نسبت به افتتاح حساب نیابتی به نام سازمان حمایت و واریز مبلغ 100 میلیون تومان به حساب نیابتی اقدام کنند.

میزان اعتبار درج شده باید از لحظه ثبت نام اولیه تا اعلام اولویت های تخصیص در حساب نمایندگی متقاضی مسدود شود و قابل برداشت نیست. ابطال حساب پروکسی یا برداشت وجه توسط متقاضی در این مدت به منزله انصراف از طرح بوده و از لیست انتظار حذف خواهد شد.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه یکپارچه، سایپا، کرمان موتور، فردا موتور و مدیران خودرو در این مدت حدود 20 محصول خود را روانه بازار خواهند کرد. می توانید خودروهای پیشنهادی را اینجا ببینید.

حسین فرخی زاده رئیس سازمان حمایت درباره قیمت خودروها. وی در سامانه یکپارچه گفت: خودروسازان باید خودروها را با همان قیمت های اعلام شده از سوی شورای رقابت عرضه کنند و به ما قول داده اند که این کار را انجام دهند اما اگر این اتفاق نیفتد، ناگزیر باید وارد انضباطی شویم. بحث ها

دیدگاهتان را بنویسید