خبر مهم برای متقاضیان نوبت دوم خرید خودرو از سامانه یکپارچه

خبر مهم برای متقاضیان نوبت دوم خرید خودرو از سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یکپارچه وزارت حراست گفت: بانک های عامل تا ساعت 12 شب گذشته تمامی اطلاعات مربوط به وکالت نامه ها را در سامانه یکپارچه ارائه می کنند و متقاضیانی که موفق به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه نشده اند. سیستم ممکن است به سیستم خودروی مورد نظر اشاره داشته باشد.

همانطور که مهدی تقدسی گفت، روز گذشته رایزنی های لازم برای دریافت اطلاعات حساب های نیابتی افراد از بانک های فعال انجام و تمامی اطلاعات متقاضیان به سامانه یکپارچه ارائه شد.

مدیر سامانه یکپارچه تاکید می کند که متقاضیان می توانند بدون نگرانی از گذراندن مراحل انتخاب پنج خودروی دلخواه خود در سامانه ثبت نام کنند.

متقاضیان تا 19 خرداد مهلت دارند تا در مرحله دوم جدیدترین طرح پیش فروش خودرو بدون مکانیزم قرعه کشی شرکت کرده و پنج خودروی ترجیحی خود را از بین خودروهای عرضه شده انتخاب و در سامانه یکپارچه خودرو ثبت کنند.

با توجه به اینکه حدود چهار روز فرصت باقیست متقاضیانی که موفق به انتخاب خودروی مورد نظر خود نشده اند تا روز چهارشنبه هفته جاری به سایت مراجعه و خودروهای اولویت دار خود را انتخاب کنند.

در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از متقاضیان برای سامانه یکپارچه خودرو اقدام کرده اند اما نتوانسته اند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. این دسته از داوطلبان در هنگام مراجعه به سامانه با هشدار عدم امکان ورود به سایت مواجه می شوند. با توجه به اظهارات مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، دلیل این مشکل را باید در تعلل بانک ها برای ارسال اسامی متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه که حساب وکالتی افتتاح کرده اند، جستجو کرد. .

بر اساس آخرین اخبار، تاکنون حدود یک میلیون نفر در دور دوم پیش فروش خودروی وزارت صمت حضور یافته اند./اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید