خریداران خودرو باید جزئیات مهم در مورد زمان تحویل و مدل خودرو را در سیستم یکپارچه فروش خودرو مطالعه کنند

خریداران خودرو باید جزئیات مهم در مورد زمان تحویل و مدل خودرو را در سیستم یکپارچه فروش خودرو مطالعه کنند

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: تمامی متقاضیان در سال 1402 خودرو طرح جوانان جمعیت و خودروی فرسوده دریافت کردند.

مهدی تقدی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه در نوبت دوم ثبت نام خودرو طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان سال 1403 به متقاضیان خودرو جوایزی تعلق گرفت، افزود: 97 درصد از افرادی که در مرحله دوم سامانه فروش شرکت کردند. خودرو بر اساس طرح تولید خودروسازان بخش داخلی خودرو اهدا شد. با توجه به ظرفیت بکر خودروسازان و همچنین محصولات جدید شهریور ماه برای سه درصد باقیمانده (فقط داوطلبان مرحله دوم) با حفظ اولویت، امکان انتخاب خودروی جدید وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه به تمامی متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه همانند مرحله اول یک خودرو تعلق می گیرد، گفت: خودرو به تمامی متقاضیان خودرو از طرح جوانان و طرح خودروهای فرسوده در سال 1402 و متقاضیان خودرو اختصاص یافت. از طرح خودروهای فرسوده به 1402 اختصاص یافتند. نتیجه فیلترینگ فعلی در سامانه درج و اعلام شده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه دور دوم این سامانه طبق برنامه اعلام شده تکمیل شده و از این پس نتایج آن در سایت قابل مشاهده است، افزود: برخی خودروها مانند Quick S و X22 pro IE در سال 1402 به مشتریان تحویل داده شده است و برخی از محصولاتی که تقاضای زیادی داشته اند مانند شاهین و FMC-SX5 تاریخ تحویل آنها 1403 می باشد. آنچه مهم است این است که برخی در فضای مجازی اعلام کرده اند که مدل خودرو در دور دوم اعلام شده است در حالی که اینطور نیست و تمام مدل های خودرو در شهریور ماه اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید