پیوستن این مهاجم جذاب به پرسپولیس قطعی شد

پیوستن این مهاجم جذاب به پرسپولیس قطعی شد

پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در نقل و انتقالات و جذب چند ستاره هنوز نتوانسته خط حمله خود را تقویت کند. به گفته یحیی گل محمدی، پرسپولیس نیاز به جذب 2 مهاجم با کیفیت دارد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله، کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی ویستولای پرتغالی است. در حالی که توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن صورت گرفته بود، کاسیانو به دلیل برخی بلاتکلیفی ها به ایران نیامد.

با این حال به نظر می رسد روند جذب کاسیانو مهاجم برزیلی مد نظر پرسپولیس در مرحله نهایی خود قرار دارد و به زودی شاهد حضور این بازیکن در تهران خواهیم بود. چند روز پیش ایمیلی از این بازیکن برزیلی از سوی باشگاه پرسپولیس دریافت شد که به برخی مفاد قرارداد اعتراض داشت.

بلافاصله پس از این ایمیل نامه ای از سوی باشگاه ویزلا به باشگاه پرسپولیس دریافت شد که در آن تاکید شده بود پرسپولیسی ها باید ابتدا نگرانی این بازیکن را برای انتقال به پرسپولیس برطرف کنند و پس از کسب رضایت نامه، مبلغ رضایت نامه را پرداخت کنند.

همین مشکل باعث شد تا مدیران باشگاه پرسپولیس برای رفع نگرانی های این مهاجم برزیلی تلاش کنند و به ایراداتی که او به برخی از بندهای قرارداد داشت پاسخ دهند.به نظر می رسد نگرانی اصلی این مهاجم با توجه به ایمیل های ارسالی از داخل ایران باشد. . و برخی از عوامل نیز نوع و نحوه اخذ گزینه ها و دریافت به موقع مبالغ قرارداد او را دریافت کرده اند و باشگاه پرسپولیس نیز قصد دارد به کاسیانو اطمینان خاطر بدهد زیرا این بندهای مالی مشکلی ندارد.

پس از توافق با کاسیانو، باشگاه پرسپولیس پول توافق این بازیکن را از طریق مبادله به حساب باشگاه پرتغالی واریز کرد و به زودی این پول به حساب باشگاه ویزلا واریز خواهد شد. پس از اعلام خرید از باشگاه ویزلا، کاسیانو برای سفر به تهران آماده می شود و به زودی او را در تمرینات پرسپولیس خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید