وقتی محمود هوردبین شرمنده این استقلال شد

وقتی محمود هوردبین شرمنده این استقلال شد

محمود وردبین معتقد است بازی با سپاهان در اراک بهترین نمایش فصل پرسپولیس است و او را به آینده این تیم امیدوار کرده است. با ما و این پیشکسوت خوشنام پرسپولیس همراه باشید تا پایان یک گفتگوی جذاب…

در آستانه دیدار با تراکتورسازی تبریز شرایط این روزهای پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من پرسپولیس مقابل سپاهان عالی عمل کرد. پیروزی بزرگ و ارزشمندی که همه ما را به ادامه راه این تیم در این فصل امیدوار کرد.

در مورد تراکتور صحبت نمی کنی؟

گفتم پرسپولیس مقابل تیم خوب و قدرتمندی مثل سپاهان اصفهان خیلی خوب و عالی بازی کرد. الان بچه های پرسپولیس روحیه و اعتماد به نفس بالاتری دارند. من برای بازی با تراکتور مشکلی نمی بینم.

تراکتور هم با فصول قبل فرق دارد. اینطور نیست؟

بله درست است تراکتورسازی تیم محبوبی است و همیشه تیم پرشوری در فوتبال ایران بوده است. امیدوارم تراکتورسازی و همه تیم های قدیمی و ریشه دار در شرایط خوبی باشند. چند روزی است که فارغ از این بحث ها به یک سوال تلخ فکر می کنم یا بهتر است بگویم ذهنم را به خود مشغول کرده است.

چه موضوعی؟

باور کنید وقتی شنیدم حسن روشن او را در ورزشگاه آزادی نمی شناسد و مانع ورودش می شود، خجالت کشیدم. شاید حسن روشن را نشناسی؟ بازیکنی که برای تیم ملی این کشور زحمت کشیده و در مسابقات بزرگ گلزنی کرده است باید …

چرا سکوت کردی؟

واقعا شرم آوره اینکه رئیس یا مدیر فدراسیون و سازمان لیگ که در عمرش فوتبال بازی نکرده است وقتی به استادیوم می رود مورد تکریم و احترام قرار می گیرد بعد حسن روشن … خیلی از این موضوع ناراحت شدم.

خود حسن روشن در گفت و گو با ما گفت که دیگر پا به ورزشگاه آزادی نمی گذارم؟

راست میگه! من هم همین تصمیم را گرفتم. فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ باید برای بازیکنان ملی پوش در سال های گذشته کارت ویژه صادر کند تا هنگام ورود به ورزشگاه ها با این مشکلات مواجه نشوند. وقتی آدم این مشکلات را می بیند، همه چیز به او ضربه می زند.

شاید برخی از کسانی که این مصاحبه را می خوانند فکر کنند محمود هوردبین پرسپولیسی است. پس چرا با این شور و حرارت از استقلال دفاع می کنید؟

بدون مشکل آبی یا قرمز. ما در گذشته رابطه گرم و صمیمانه ای با بازیکنان استقلال داشتیم. مسابقه ما فقط روی چمن بود و بیرون خیلی دوستانه بودیم. حسن روشن یک فوتبالیست ملی پوش است و وظیفه همه است که از او حمایت کنند.

با کدام یک از استقلالی ها بیشتر صمیمی بودید؟

من با نصرالله عبداللهی دوستی دیرینه دارم. هر دوی ما در تیم نگهبان بازی می کردیم اما بعدها او به تاج سابق رفت و من پرسپولیسی شدم اما رابطه و دوستی ما همیشه حفظ شده است.

برگردیم پرسپولیس! شرایط فعلی مدیریت این باشگاه را چگونه می بینید؟

شنیدم وزیر ورزش اعلام کرد با مجید صدری ادامه خواهد داد. این بهترین تصمیمی بود که تا به حال گرفته شد. با این حال مجید صدری یکی دو سالی است که در این باشگاه حضور دارد و به خوبی از وضعیت پرسپولیس آگاه است. حالا او می تواند با آرامش بیشتری کارها را پیش ببرد و باید سعی کند این آرامش را به تیم هم تزریق کند. پرسپولیس چند سالی است که بهترین تیم ایران و یکی از بهترین های آسیاست و شایستگی اش بالاتر از این حرفه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید