استقلال چه فشاری به دروازه ما وارد کرد تا ما را شرمنده کند؟ / تماشاگران به یاد استقلال کف زدند!

ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781838

سرمربی تیم فوتبال «فیرسپاسی» گفت: تماشاگران به یاد استقلال کف زدند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر گفت: خدا را شکر در روزی که حقمان را ضایع نکردیم. در آخرین لحظه با بازیکنان یک امتیاز گرفت و گفت: همه بازی را دیدند و اگر بخواهم تعبیر دیگری داشته باشم ارزشش را ندارد قبل از بازی بدون غرور گفتم فجر به هیچ تیمی باج نمی دهد یا به راحتی می بازد. امتیاز.از اول بازی با استقلال خوب بازی کردیم.من وارد مسائل مالی استقلال نمی شوم،این تیم را دوست دارم و دیدیم که چطور از استقلال در شیراز استقبال شد.لیگ برتر وقتی با استقلال به این شکل بازی کرد نشان می دهد که تیم ما چیزی کمتر از تیم های بزرگ ندارد.

وی افزود: بازیکنان ما با همت، تعصب و تلاش بازی را مساوی کرده اند. در مسابقه تنشی ایجاد شد که ما را تحت فشار گذاشت و به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتیم. ما روی صحنه هستیم و فشار زیادی وجود دارد. در صحنه ای که قاضی برای ما پنالتی نگرفت و در صحنه دیگر که استقلال را پنالتی اعلام کرد اعتراض می کنیم. نبردهای زیادی در گوشه وجود دارد و همه بازیکنان یکدیگر را می گیرند و می کشند. من از داور عذرخواهی می کنم اما در بررسی صحنه دیدیم که قاضی باید برای ما پنالتی بگیرد. یک صحنه تک به تک داشتیم که داور به بازیکن حریف کارت زرد داد و مجبور شد کارت قرمز بدهد. اگر اعتراض کنیم فقط حق خود را می خواهیم نه بیشتر.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی همچنین خاطرنشان کرد: از نیمه دوم پس از اعتراض کادر فنی حریف به داور، 50-50 صحنه نصیب آنها (استقلال) شد. عادلانه بازی کردیم اگر تیمی پنج یا شش موقعیت داشته باشد و سه گل بزند، ناراحت نمی شوم، استقلال در این دیدار چه فشاری به دروازه ما وارد کرد تا ما را شرمنده کند؟! هر موقعیتی را که استقلالی بود دو سه دقیقه بعد از دروازه آنها ایجاد کردیم. موقعیت های وحشتناکی روی دروازه ها وجود نداشت در حالی که همه انتظار داشتند استقلال برای سه برد آخر فجر را به راحتی به دست آورد اما ما اجازه این کار را ندادیم و در دقیقه آخر به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: این درگیری در نقطه پنالتی استقلال رخ داد و بازیکنان مقابل هم قرار گرفتند اما نظر نهایی را به کارشناسان واگذار می کنم و اگر بگویند اشتباه کردم عذرخواهی می کنم. در صحنه بعدی خطای پنالتی در محوطه جریمه استقلال رخ داد. ما بازیکن بودیم و می دانیم وقتی توپ از مدافع رد می شود یعنی پای بازیکن به حریف برخورد کرده است. اگر این صحنه در محوطه جریمه ما بود داور پنالتی نمی گرفت؟ همچنین در صحنه یک در مقابل یک بازیکن ما کتک خوردیم و داور فقط یک کارت زرد به خاطی داد.

کلانتری با یادآوری مصدومیت شهرام گودرزی گفت: امیدواریم گودرزی در تعطیلات بیاید. یکی دو بازیکن دیگر هم مصدوم هستند و خدای نکرده تیم ما پر از تمرین باشد.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه یادواره شیراز یادآور شد: کیفیت زمین این گونه است و راهی جز این نداریم. نمی دانم استادیوم پارس کی ساخته می شود. تا آماده شدن ورزشگاه پارس باید در این زمین بازی کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در واکنش به اظهارات فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه استقلال موقعیت های زیادی داشت و بازیکن حریف متوجه نشد چطور گلزنی کرد، گفت: اگر لطف کنند و بگویند چند موقعیت داشته اند، ممنون می شوم. نیمه اول و نیمه دوم که فکر می کردم آفساید است. باید بازی را ببینم تا بررسی کنم. اگر موقعیت داشتند بلافاصله موقعیت ایجاد می کردیم. مهاجم ما گل زد و باید ببینیم چطور گل زد. بازیکن فجر گل زد. از دو متری چند بازیکن و باید این ضعف را برطرف کنند!

کلانتری در خصوص استقبال هواداران شیرازی از حضور استقلال در شیراز گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس زیاد هستند و نمی توان آنها را کتمان کرد. تیم فجر بعد از 8 سال و با رنج و زحمت فراوان به لیگ برتر آمد. اگر از استقلال استقبال شود مشکلی نیست و گلی که زدیم را به هوادارانمان تقدیم می کنم. حدود 200، 300 نفر از هواداران ما نیز در هتل محل اقامت ما حضور داشتند. باید مراقب باشیم چیزهایی را که به این راحتی به دست آورده ایم از دست ندهیم. اگر از استقلال استقبال شود اشکالی ندارد اما باید از فجر به طور مساوی یا دو یا سه بار حمایت شود. این روزها پیش بینی کرده ام که هواداران شیرازی پنج، شش بار از استقلال حمایت کنند. اگر تماشاگران ورزشگاه آزاد بودند، می دیدید که 90 درصد استقلالی و 10 درصد هوادار فجر هستند! ما به هواداران استقلال و همچنین پرسپولیسی ها احترام می گذاریم و دوست داریم اما انتظار دارم از تیم استانی خود حمایت کنند.

وی با بیان اینکه مجیدی با بیان اینکه امروز هواداران شیرازی در ورزشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: اگر تماشاگران در ورزشگاه بودند اکثر آنها استقلالی بودند و هیچکس تیم ما را تشویق نمی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید