تقسیم بندی و اختلاف در تیم ملی دروغ است/ فشاری روی من نبوده است. من خودم تاریخچه ام را پاک کردم


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899894

تمام تلاش خود را برای قهرمانی جهان انجام خواهیم داد

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: هیچ فشاری روی من نبود و خودم تصمیم گرفتم تاریخم را حذف کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران شب گذشته در دیدار مقابل سنگال در ترکیب اصلی تیم ملی حضور نداشت و همین موضوع باعث شد تا شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن او به دلیل پست ها و استوری های جنجالی اش به گوش برسد.
پس از گزارش گسترده آزمون از اتفاقات اخیر و حواشی، برخی از شبکه های ماند بارها بحث اختلاف و تفرقه در تیم ملی را مطرح کردند و حتی مدعی شدند سردار به خاطر این ماجرا از تیم ملی کناره گیری کرده است.

اما سردار در نیمه دوم وارد زمین شد و درخشید و گل تساوی تیم ملی ایران را وارد دروازه سنگال کرد.

پس از پایان این بازی، تست متن طولانی در مورد اتفاقات اخیر منتشر می کند و توضیحات مفصلی ارائه می دهد.

سردار در استوری جدید خود نوشت: با پایان یافتن اردوی تیم ملی در اتریش، چند نکته را باید با شما مردم خوبم در میان بگذارم. اول، قسم می خورم که هیچ فشاری بر من برای ارسال یا حذف یک داستان وجود نداشته است.
هم نوشتن و هم حذفش تصمیماتی بود که خودم گرفتم. هیچ اجباری وجود ندارد و هرکس چیزی غیر از این بگوید یا بنویسد به دنبال سوء استفاده است و این درست نیست.
در تیم ملی تقسیم بندی وجود ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و برخی از افراد محتوای تخیلی نوشتند که ما را از هم جدا کرد تا داستان بنویسیم در حالی که هیچ کس نمی دانست که من می خواهم داستان بنویسم.
کسانی که این دروغ ها را برای حاشیه سازی تیم ملی نوشتند به خدا می سپارم. با صلاحدید کادر فنی به دلیل مصدومیت جزئی حتی یک فعالیت تمرین نکرده ام و باز هم به دروغ به من گفتند غیبت کرده ام.
باید از بازیکنان تیم ملی هم عذرخواهی کنم. چون کار عجولانه من باعث عصبانیت دوستان عزیزم شد و برخی از کاربران به تیم ملی توهین کردند که اصلا منصفانه نبود و تقصیر من بود. در این زمینه خودم را مقصر می دانم و در مقابل همه ملی پوشان و کادرفنی شرمنده هستم که نظم و آرامش را در تیم بر هم زدم.
خدا را شکر مقابل دو تیم از بهترین های جهان نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم و همه تلاش خود را برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی انجام می دهیم.
همه بازیکنان جان خود را برای جام جهانی برای شادی هر یک از شما خواهند داد.”

دیدگاهتان را بنویسید