برخی گفته اند طباطبای و داروی آن مضحک و معروف است! / یاد گرفتم دروغ نگویم و برای خودم اصولی داشتم.


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812122

قبح قضیه را خلط نکنید و مؤمن را بدنام نکنید

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: از زمانی که بسکتبال را شروع کردم تا زمانی که سرمربی شدم اصولی داشتم و به من یاد دادند که دروغ نگو.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره دیدار مقابل سوریه که با پیروزی شاگردانش به پایان رسید، گفت: بازی بسیار سختی بود. بسکتبال در همه کشورها توسعه یافته است و با این پنجره ها دیدگاه ها تغییر کرده است. به خدا قسم خودم را معذور نمی کنم، اما کار برای ما سخت بود. از طرف خودم و از طرف بازیکنانم قول می دهم تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره محرومیت مهدی کامرانی، عسگر کاردوست و نوید حاجه زاده به دلیل کاهش میانگین سنی تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه تصریح کرد: از زمانی که بسکتبال را شروع کردم برای خودم اصولی داشتم به من یاد دادند. نه به آنها گفتند اگر می خواهی سکوت کنی اما هرگز دروغ نگوییم به دلیل سبک بازی با سوریه نمی توانستیم از کاردوست استفاده کنیم مجبور شدیم بازی را سرعت دهیم و این بازیکن تیم را ترک کرد و میثم میرزایی جایگزین او شد کامرانی زانو درد داشت. اما دیدم تمام تلاشش را می کند تا به این بازی برسد، بازیکن بزرگی بود و کارهای بزرگی برای بسکتبال ایران انجام داد، اما احساس کردم به خاطر آن شرایط باید استراحت کند.

هاشمی گفت: این رشته در طول تاریخ بسکتبال خانواده های فرهیخته و مودبی داشته است. چرا الان باید تصویری متفاوت از بسکتبال نشان دهیم؟ چرا می گوییم رئیس فلان فدراسیون است و بازیکنان و مربیان فلان کار را کرده اند؟ قبح قضیه را خلط نکنید و مؤمن را بدنام نکنید. ما می گوییم اخلاقی هستیم پس چرا خجالت بکشیم. چرا باید هر روز برای تغییر یک نفر به رگولاتوری مراجعه کنیم؟ هدف همه ما خدمت به کشور و ورزش ایران است. اینها بدعت های بدی هستند.

وی ادامه داد: هرکسی می تواند مشکل داشته باشد و عملکرد خوبی نداشته باشد و فردی که می خواهد به مجموعه ای برود باید راه حلی ارائه دهد اما برخی سایت ها می گویند طباطبای و گروه مواد مخدر خنده دار و معروف هستند. رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بود. او دبیر، نایب رئیس، سرمربی تیم ملی، روابط بین الملل است. آیا گفتن دارو قرعه کشی است؟ و من بخشی از آن تیم بودم. واقعا به کجا می رویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال که در رادیو صحبت می کرد، درباره انتخاب رئیس جدید فدراسیون نیز گفت: این موضوع می تواند شروع خوبی برای برون رفت از بلاتکلیفی این رشته باشد. قبلا هم گفته بودم که چرا انتخابات را به تعویق می اندازید اما درست قبل از بازی تیم ملی مقابل قزاقستان زمان برگزاری انتخابات اعلام شد. این مشکلات ناخودآگاه روی بازیکنان، کادر فنی و همه تاثیر می گذارد. به هرکسی که رئیس فدراسیون می شود اجازه دهید نظر خود را بیان کند و در صورت مخالفت، آن را منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید