به گفته حاج قاسم راهبرد عشق داروی کشور برای حل مشکلات است

ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921783

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه:

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نیروی هوافضای سپاه در سالروز شهادت سردار دلها در اردبیل گفت: امروز همه ما باید مانند حاج قاسم با مردم خوب باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ماحجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم سالگرد درگذشت سردار دلها در حسینیه ثارالله اردبیل با تاکید بر الگوگیری از حاج قاسم و … با استفاده از رویکرد قرآنی در زندگی، می‌گوید: امروز همه باید با مردم مهربان باشیم، چنان باشد که حاج قاسم کرد. با عشق باید دلها را جمع کنیم، باید دید انگشت ولی امر به کجا اشاره می کند، دشمن ما آمریکا و صهیونیست است، ممکن است برخی از جوانان فریب بخورند، اما آنها دشمن ما نیستند، فرزندان ما هستند.

وی افزود: در برهه کنونی که دشمنان با شعارهای فریبنده زن، زندگی و آزادی، به دنبال تفرقه و اختلاف در میان ملت ایران هستند، راهبرد عشق و فرهنگ قرآن که حاج قاسم بارز آن بود. به عنوان مثال، باید احیا شود.

حجت الاسلام در سرقانی تصریح کرد: مسئولان باید حاج قاسم را در امور خیریه الگو قرار دهند. این ژنرال دوست داشتنی بود، شعار نمی داد و پاک بود، ما به چنین حاکمان و مسئولانی نیاز داریم. او مسئول بی تفاوتی و گستاخی نفوذ شیطان در نظام ولایی است.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم تحلیل قرآنی از جهان و وقایع داشت، تصریح کرد: ایشان با قرآن ارتباط تنگاتنگی داشتند و این تدبیر قرآنی به او آرامش و خط فکری می داد. نگاه قرآن به وقایع بسیار مهم است زیرا در این راهبرد فقط رضای خدا مهم است و بر این اساس حاج قاسم معتقد بود آنچه را که باید ببیند، می بیند، رضایت خدا برایش مهم است، رضای خدا را طلب می کرد تا به جایی برسد که خدا او را بپذیرد

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: سیره قرآنی حاج قاسم بسیار مهم بود. این شهید این آیه «الذین با ما رحیم الکافرین» را مثال زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید