مضحک: در مراسم چهلم حدیث نجفی کرج غرفه و وانت نیروی انتظامی به آتش کشیده شد/ به دروغ اعلام کردند هلیکوپترها شلیک می کنند.

مضحک: در مراسم چهلم حدیث نجفی کرج غرفه و وانت نیروی انتظامی به آتش کشیده شد/ به دروغ اعلام کردند هلیکوپترها شلیک می کنند.
از حوالی ظهر امروز ترافیک سنگینی در دو باند اتوبان کرج – قزوین در محدوده کمالشهر ایجاد شده است.

بررسی های خبرنگار فارس حاکی از آن است که گروهی از شورشیان در بهش سکینه تلاش کردند از تردد خودروها جلوگیری کنند. آشوبگران ابتدا ماشین ها را وادار می کنند و اگر توقف نکنند با سنگ به ماشین حمله می کنند. این اقدام باعث ترافیک سنگین در دو باند بزرگراه شد.

نیروهای پلیس در آن محل حضور داشتند و با گاز اشک آور این افراد را متفرق کردند.

در جریان این اغتشاشات، کیوسک پلیس در میدان حصارک و بلوار وان در گلدست خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد.

بخشی از مخاطبان خبرگزاری فارس از عبور یک بالگرد بر فراز خودروهای گیر کرده در ترافیک خبر دادند.

بررسی های خبرنگار فارس حاکی از آن بود که در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و معاندین، 3 نیروی انتظامی به شدت مجروح شدند و به دلیل ترافیک سنگین، یک فروند بالگرد هلال احمر برای انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شد.

همزمانی این پروازها و پرتاب گاز اشک آور توسط نیروهای امنیتی، رسانه های ضد انقلاب را به سواستفاده و روایت کذب برای اعلام شلیک بالگردهای غیرنظامی سوق داد! به احتمال زیاد صدای تیراندازی که توسط مردم شنیده می شود مربوط به تیراندازی جمعیت و صدای گاز اشک آور است.

نکته دیگر اینکه در منطقه کمالشهر کرج و حاشیه ورودی بهشت ​​سکینه، شرکت هلیکوپترسازی ایران وجود دارد که تابلوی آن نیز نمایان است. یکی دیگر از ترددهای بالگردی که مردم مشاهده و گزارش کرده اند، هلیکوپترهای رنگی سایز کوچک (2 نفره) از محصولات این شرکت بوده و این ترددها در این منطقه عادی است و این شرکت برای تست هلیکوپترهای تولیدی خود مدام آنها را در این منطقه قرار می دهد. و ساکنان این منطقه به خوبی با این مشکل آشنا هستند.

به گزارش فارس، مراسم چهلمین حدیث نجفی امروز ساعت 11 صبح در بهش سکینه کرج برگزار شد.

حدیث نجفی در جریان اغتشاشات استان البرز جان باخت. پدرش پس از مرگش گفت: دخترم اهل موسیقی بود، اما اهل عصیان نبود. خون دخترم بر عهده کسانی است که از طریق رسانه های بیگانه دعوت به آشوب کردند و حدیث من را گرفتند. آنها در آن سوی آب می نشینند و مردان از همه جا ناآگاهان را به جنگ دعوت می کنند. اگر بچه ام را تحریک نمی کردند شاید الان پیش من بود.

بهشت سکینه به دلیل موقعیت مرکزی و تعداد متوفیانی که در این قبرستان دفن می شوند، معمولاً روزهای پنجشنبه و جمعه شلوغ است.

در حال حاضر بار در بزرگراه کاهش یافته و ترافیک تقریباً بدون مشکل جریان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید