اختلاف بین بازیکنان تیم ملی بی سابقه است/ برای اخراج اسکوچیچ اختلاف نظر وجود ندارد


ساعت: 21:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882715

عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و متغیرهایی وجود دارد که باید ارائه شود که در دسترس نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از دیدار اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی کشورمان اظهار داشت: جلسه ای شش ساعته داشتیم. و از ساعت 15:00 الی 21:00 به طول انجامید. با تعدادی از اعضای هیات مدیره در خدمت آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال بودیم.

وی افزود: دوستان در هیات مدیره نکات، نظرات، دغدغه ها و مسائلی را که پیرامون تیم ملی پیش آمده به آقای اسکوچیچ گفته اند. همچنین بر اساس بحث هایی که کمیته فنی اعلام کرد، موارد را مطرح کردیم و ایشان دفاعیات و دیدگاه هایی داشتند که با هیات مدیره در میان گذاشت. آقای اسکوچیچ پس از بیان نگرانی های خود فدراسیون را ترک کرد و سپس اعضای هیئت مدیره از زوایای مختلف به این موضوع نگاه کردند.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم مذاکرات را با کمیته فنی ادامه دهیم و یکی از مشکلات آقای اسکوچیچ عدم حضور ایشان در جلسه کمیته فنی بود. پس از این جلسه طولانی، شورای حاکمیت به زودی جمع بندی خود را به اطلاع مردم عزیز و اهالی فوتبال خواهد رساند.

اوسلی با اشاره به جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال که منجر به محرومیت دراگان اسکوچیچ شد، یادآور شد: دوستان در کمیته فنی یک موضوع حرفه ای و روتین را دنبال نکردند. پس از ردیابی موضوع، به نظر می رسد که آنها هیچ اطلاع و درکی از این موضوع نداشته اند. نقطه نظرات و جمع بندی ما در کمیته فنی باید به عنوان نظر مشورتی، فنی و کارشناسی با رئیس فدراسیون مکاتبه شود و به هیئت رئیسه بیاید و شایسته نبود که علنی شود. امروز هم اعتراف کردند که در این زمینه اشتباه شده و فضای جامعه و رسانه ها داغ شده است. و حالا بهتر است تا زمانی که خادمان مردم در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به تصمیمی درست، درست و قابل دفاع نرسند، گمانه زنی نکنیم. در این زمینه این هیئت مدیره است که تصمیم می گیرد و مسیر صحیح و منطقی را طی می کند. امیدوارم در شرایط خوب و ایده آل تصمیم گیری شود و بعد در خدمت باشم.

وی در خصوص اینکه برای اسکوچیچ هتل رزرو نشده و بلیط رفت و برگشت وی برای امشب برای خروج از ایران رزرو شده است، گفت: آقای اسکوچیچ تصمیم گرفت امشب ایران را ترک کند و 9 تیر به کشورمان بازگردد. این موضوع بدرفتاری یا اخراج شدن نیست. می خواست بیاید صحبت کنیم، استقبال کردیم. صحبت های سرمربی تیم ملی را با حضور حداکثری اعضای هیات رئیسه شنیدیم.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اگر اسکوچیچ محروم شود بهتر است با او با احترام برخورد شود، تصریح کرد: به چنین تصمیمی نرسیده ایم که بخواهیم برای این صحبت کنید اما برخورد محترمانه با همه در راس برنامه هاست ما در این زمینه تجربه داشته ایم و داریم. هنوز تصمیمی در مورد تغییر یا عدم تغییر آن گرفته نشده است و متغیرهای زیادی وجود دارد که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

اوصولی در پاسخ به این پیشنهاد که «به نظر می رسد در مورد رفتن یا ماندن اسکوچیچ اختلاف نظر وجود دارد»، گفت: اختلاف نظر وجود ندارد و متغیرهایی وجود دارد که باید ارائه شود که در دسترس نیست. باید توسط کمیته فنی بررسی شود و نیاز به تصمیم منطقی و عاقلانه دارد. بیایید نظرات همه رسانه ها، کارشناسان، بزرگان فوتبال و هواداران را بیشتر بسنجیم. هر چه بالغ تر و متفکرتر باشیم و مسائل را بیشتر در نظر بگیریم، تصمیم درست تری خواهیم گرفت.

وی در خصوص اینکه آیا در صورت ماندن اسکوچیچ با این لیگ می توان به تیم ملی امیدوار بود و مشکلی پیش نمی آید، یادآور شد: همیشه اختلاف نظر وجود داشته و اتفاقا امروز یکی از بحث های مطرح شده همین بود. این اختلاف نظر را نباید نشانه تفرقه دانست. وقتی چیزی به نام منافع ملی، تیم ملی و پرچم پرافتخار سرزمین عزیزمان محور می شود، همه اختلافات کنار گذاشته می شود و همه جلو می آیند. در همین تیم آقای اسکوچیچ گفت اختلاف نظر وجود دارد اما در زمین ما شاهد اتحاد و تلاش برای اعتلای کشورمان ایران بودیم.

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که وقتی بازیکنی به هم تیمی اش مار خطاب می کند یا می گوید حرف و عملش یکی نیست، می توان گفت چیزی جز اختلاف وجود ندارد، گفت: این حرف هاست و من دارم می گویم. از بعضی ها می خواهد که این گفتگوها را تشویق نکنند. ما باید شرایطی را برای تیم ملی و کشورمان فراهم کنیم تا اگر اختلافاتی وجود دارد، آنها را حل کنیم نه اینکه آنها را تحریک کنیم. به گفته کارشناسان و صحبت های آقای اسکوچیچ، این مشکلات بی سابقه است. این مسائل به خوبی مدیریت می شود و هرکس نقش دارد و باید بر اساس نقش محول شده عمل کند، تمام تلاش خود را بکند و خروج از این نقش های محول شده و محول شده آسیب های فردی و جمعی را به همراه دارد.

اصولی ادامه این مشکل را دامن زدن به حاشیه ها دانست و خاطرنشان کرد: ما زمان مشخصی برای این مشکل داریم و اطلاعاتی در اختیار داشتیم و در اسرع وقت تصمیم گیری می شود.

وی درباره اینکه برخی از بازیکنان تاریخ را ترک کرده اند و اینکه چگونه تلاش می کنیم تا این مشکلات تکرار نشود، گفت: ترکیب تیم ملی با سرمربی تیم است و من به عنوان هیات مدیره باید بازی کنم. نقش من البته در خصوص برخی رفتارها پیش بینی هایی وجود دارد که در صورت لزوم انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید