دروازه بان استقلال باید اخراج می شد / شجاعت را از فغانی یاد بگیر


ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807184

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست این تیم مقابل استقلال و سقوط از مسابقات جام حذفی، به شدت از بیژن حیدری داور این دیدار انتقاد کرد و گفت: داوران باید شجاعت را از علیرضا فغانی بیاموزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی حسینی پس از باخت پیکان در جام حذفی مقابل استقلال گفت: بازی بدی نبود. آمده بودیم که سخت بازی کنیم. ما سخت کار کردیم. با وجود اینکه بی دلیل بازی را به تعویق انداختند، بهانه نیاوردیم. چند بازیکن تیم ما را ترک کردند اما ما خوب تمرین کردیم.

وی افزود: استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است. هر دو تیم می خواستند فوتبال بازی کنند. موقعیت های خوبی توسط تیم ما ایجاد شد. فقط قضاوت در مورد این بازی است. من معمولاً در مورد داوری صحبت نمی کنم، اما اگر دروازه بان ما از محوطه خارج شود، داور به راحتی از کنار او عبور می کند یا او را اخراج می کند؟ اگر بازیکن ما دو بار با یک کارت جلوی حمله تیم مقابل را می گرفت، داور او را اخراج نمی کرد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از عملکرد بیژن حیدری داور این دیدار تاکید کرد: بازیکن شماره 9 استقلال که کارت زرد داشت دو بار خطای عمدی مرتکب شد و از حمله جلوگیری کرد اما داور به راحتی انجام داد. چشمانش را بست که ما را نگران کرد. امیدوارم داورانی که مدعی داوری قوی هستند کمی از علیرضا فغانی شجاعت یاد بگیرند. فغانی اگر بالای سر داور می رفت جرات نمی کرد به پیراهن و نشان تیم ها توجه کند. دروازه بان استقلال در دقیقه 57 باید اخراج می شد. آنها به راحتی حق تیم جوانی را که با کمترین حاشیه و قرارداد کار می کند ضایع می کنند.

حسینی در خصوص موقعیت هایی که تیمش در این دیدار از دست داد، تصریح کرد: کیفیت بازیکنان ما خوب است، 20 روز بود که بازی نکرده بودیم. بازیکنان ما موقعیت هایی را از دست دادند اما باید از آنها استفاده کرد. با اینا چیکار کنیم؟

سرمربی پیکان گفت جام حذفی است. حریف از موقعیت هایش به خوبی استفاده می کند. ضربات سنگینی از داور خوردیم.

حسینی در پایان با اشاره به شرایط انتقال در نیم فصل گفت: تنها تیمی که در ایران این حرکت را انجام داد فولاد است. گرفتن بازیکن در نیم فصل برای سوپرمارکت کار آسانی نیست. فکر نمی کنم بتوان چنین بازیکنی را در نیم فصل جابه جا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید