قتل شهید بهشچی در اتاق فکر آمریکا طراحی و توسط منافقین انجام شد/ بهشتی; اسطوره شجاعت و شجاعت


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879130

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی بحری گفت: قتل شهید بهشتی در اتاق فکر آمریکا طراحی و توسط منافقین انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی بحری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با عصر هامون گفت: و پاسداری کرد.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی قهرمانی خودساخته است که بیش از هر چیز صفا و صفای باطنی عجیبی دارد و بی شک این سوال ریشه در روحیه و منش والای ایشان دارد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در وصف این شهید بزرگوار. فرمودید: «بهشت یک ملت بود» که برداشتی عمیق و دقیق از شخصیت برجسته این شهید بزرگوار است.

وی افزود: مرحوم شهید بهشتی از کسانی است که سابقه طولانی در انقلاب و نظام دارد و آنچه شهدای شهید بهشتی و همرزمان امام خمینی (ره) از ایشان گفتند این است که ایشان قبل از انقلاب اینها جریانات انقلاب اسلامی بود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: این تعبیر امام بیانگر اوج عظمت، عظمت و ارزش والای شهید بهشتی است که ایشان در تحقق انقلاب و نظام اسلامی تأثیر زیادی داشتند که امام به ایشان به عنوان ملت متحد.


وی بیان می کند: یکی از ویژگی های اخلاقی شهید بهشتی صبر و بردباری وی است و صبر و استقامت وی ​​در مبارزه حوادث و جریانات پس از پیروزی انقلاب شهرت بیشتری یافت.

حجت الاسلام بحری گفت: شهید بهشتی برای اعمال اسلام در همه ابعاد، توهین ها، اتهامات، توهین ها را که هر کدام زخم کاری بود با روحیه صبر خود تحمل کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب که تاب مقاومت در برابر رشد و توسعه انقلاب اسلامی را نداشتند، روی ارکان اساسی انقلاب تمرکز کردند و به دنبال براندازی و نابودی این نظام بودند، افزود: در عمق نظام، آن را بشکنید و آن را نابود کند.

این کارشناس مذهبی گفت: دکتر بهشتی به راستی یک متفکر بزرگ و متعالی، یک فیلسوف ارزشمند و یک کارگردان طراز اول انقلاب اسلامی بود و امروز مجموعه کتاب ها و سخنرانی های ایشان می تواند راهنمای خوبی باشد.

وی افزود: امروز کشور مدیون سیمای والای این شهید بزرگوار است. امروز باید تلاش کنیم تا افکار آنها را به عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مدیریتی برگردانیم.

این مدرس حوزه علمیه با اشاره به اینکه رشادت ها و رشادت های شهید بهشتی در برابر ظلم و ظلم مثال زدنی است، گفت: علم و تقوای شهید بهشتی برای دیگران قابل تأثیر و الگوسازی است.

وی با اشاره به اینکه ترور شهید بهشچی در اتاق فکر آمریکا طراحی و توسط منافقین انجام شد، افزود: ایشان در همه ابعاد تسلیحات حقوقی و مالی از آنها حمایت و تقویت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید