ویدیوی جالب از معرفی ستاره جدید آبی ها

ویدیوی جالب از معرفی ستاره جدید آبی ها

لوکاکو در تابستان امسال و پس از یک سال دوری در پنجره نقل و انتقالات به اینتر بازگشت. سال گذشته در حالی که به تازگی با این تیم قهرمان سری آ شده بود، میلان را ترک کرد و برای پوشیدن پیراهن چلسی راهی لندن شد اما حضورش در استمفوردبریج همچنان برای او و این بازیکن خوب نبود. او روزهای سختی را در این تیم سپری کرد و در نهایت به سن سیرو بازگشت.

ستاره بلژیکی پس از آن حرکت ناموفق 105 میلیون یورویی که با 15 گل در 44 بازی زیر نظر توماس توخل به پایان رسید، یک بار دیگر پیراهن اینتر را به تن خواهد کرد و حالا باشگاه به گزینه جالبی برای بازگشت او فکر می کند.

آنها غزل 109 شکسپیر را در ابتدای ویدیوی معرفی او قرار دادند. اشعار بخشی از این غزل با الهام از باشگاه اینتر به شرح زیر است: «اوه، هرگز نگو که در قلبم اشتباه کردم. حتی اگر نبودم شعله های آتش مرا نمایان می کرد، جدا شدن از خودم آسان به نظر می رسید. پس از آن تصاویری از درخشش سابق لوکاکو در تیم اینتر دیده می شود.

تمرینات اینتر از امروز آغاز می شود و لوکاکو بار دیگر و این بار زیر نظر سیمونه اینزاگی در تمرینات این تیم در آستانه فصل جدید لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. هواداران این تیم نیز مشتاق دیدن درخشش او در ترکیب تیم محبوبشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید