بیانیه جالب ستاره آبی روز جدید

بیانیه جالب ستاره آبی روز جدید

پس از جدایی روملو لوکاکو بود که شایعاتی مبنی بر انتقال کریستیانو رونالدو به چلسی مطرح شد، اما به نظر می رسد نهایی کردن این انتقال دشوار باشد. حالا کای هاورتز، ستاره جوان چلسی تاکید کرده که علاقه زیادی به بازی در پست مهاجم دارد و امیدوار است توماس توخل نیز برای این کار به او اعتماد کند.

کای هاورتز گفت: “یک مهاجم همیشه دوست دارد اعتماد سرمربی را احساس کند.” من هنوز جوان هستم و باید این اعتماد را از سرمربی ببینم زیرا گاهی اوقات در شرایط بد به این نگرش نیاز دارم. توماس توخل در چند سال گذشته همیشه این اعتماد را به من نشان داده است و امیدوارم در این فصل نیز همینطور باشد. من هم می خواهم در هر بازی اعتماد سرمربی را جبران کنم. من در طول سال‌ها در پست‌های زیادی بازی کرده‌ام، اما فصل گذشته به عنوان شماره 9 بازی می‌کردم و علاقه زیادی به آن پست دارم. چهار سال پیش نمی توانستم بازی در این پست را تصور کنم، اما در دو سال اخیر این اتفاق افتاد و خوشحال بودم.

خوشحالم که بازیکن انعطاف پذیری هستم و می توانم در پست های مختلف جلو بازی کنم، اما برای گلزنی و پاس گل جلو می روم و به عنوان شماره 9 شما باید این کار را انجام دهید و به خوبی با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید.

همه ما برای روملو لوکاکو بهترین ها را آرزو می کنیم و امیدواریم این حرکت برای او خوب باشد. اما من قطعاً می خواهم مانند سال گذشته در آن پست بازی کنم. هنگام بازی در زمین، همیشه باید مسئول کارت خود باشید. مطمئناً سعی خواهم کرد تا جایی که بتوانم در فصل آینده بازی کنم و امیدوارم سالی بهتر از سال گذشته داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید