بیانیه جالب میلان در یک روز جدید

اظهارات جالب سرمربی میلان

میلان پس از باخت 1-2 در خانه مقابل لیورپول و خداحافظی از رقابت های اروپایی در رده چهارم گروه قرار گرفت. استفانو پیولی در پایان گفت که تیمش اشتباهات زیادی داشته و چنین اتفاقاتی در لیگ قهرمانان اروپا رخ خواهد داد.

استفانو پیولی گفت: “می دانستیم که تیم بسیار سختی داریم و امشب بازی است. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که در این سطح گران تمام می شود. از این بابت متأسفیم زیرا به خصوص در خانه مقابل اتلتیکو مادرید و پورتو فکر می کنم.” ما شایسته نتایج بهتری بودیم، چنین چیزی در چنین سطحی برای چنین تیم بی تجربه ای می تواند رخ دهد.

از اینکه لیگ قهرمانان را ترک می کنیم بسیار متاسفیم. ما از سختی های بازی امشب خبر داشتیم و مقابل لیورپول به ریتم و کیفیت بیشتری نیاز داشتیم و حیف شد که موفق نشدیم. باید توپ را با سرعت بیشتری حرکت می دادیم و برخی از حرکات بازیکنان اشتباه بود تا در نهایت امشب به هدف خود نرسیدیم.

درهای تیمی مانند میلان لازم نیست دو بار از این طریق باز شود. جدا از کیفیت حریف، اشتباهات ما هم در کسب این نتیجه نقش داشت. باید از نظر فنی و کیفی بهتر عمل می کردیم و با ریسک پذیری بالاتری در زمین حضور داشتیم.

کمبود بازیکن میلان؟ این وضعیت در این فصل است. روسونری در بازی امشب و نیمه اول عملکرد خوبی داشتند اما در ادامه در گل دوم حریف کمی بی ثبات بودیم. البته باید تاکید کنم بازیکنانم تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را کردند.

می‌خواستیم تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان اروپا پیش برویم. حالا باید این ناامیدی را به جاه طلبی و رویای بزرگ خود در قهرمانی ایتالیا تبدیل کنیم. حتی یورگن کلوپ چندین سال برای کسب عنوان قهرمانی با لیورپول سرمایه گذاری کرد، بنابراین زمان برد. ما فقط می توانیم از هواداران خود به خاطر حمایت آنها از میلان تشکر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید