پاسخ به بیانیه/ بیانیه متناقض فدراسیون بوکس در خصوص اتهامات واهی


ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806554

فدراسیون بوکس در واکنش به بیانیه ای جنجالی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون بوکس در واکنش به بیانیه جنجالی اخیر درباره مدال جهانی دانیال شهبخش بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه فدراسیون بوکس آمده است: ردیابی تاریخ بوکس ایران در مسابقات جهانی و کسب اولین مدال طلا در تاریخ این مسابقات در سال 86 پس از حدود 5 ماه جریانات داخل و خارج از کشور با اتخاذ روش های غیراخلاقی و اتهامات واهی «آنها سعی دارند شایستگی ورزشکاران ایرانی را زیر سوال ببرند.

به گفته کارشناسان بوکس ایران و جهان، این مدال به شایستگی توسط دانیال شهبخش فرزند شایسته ایران اسلامی و با تلاش ملی پوشان کشورمان به دست آمد و راهگشای برگ جدیدی در تاریخ ورزش کشورمان شد.

اکنون به نظر می رسد که این واقعه تاریخی مانند همیشه استکبار ستیزی دشمنان این آب و خاک را برانگیخته و عده ای را در درون و بیرون به درگیری واداشته است که به هر نحوی این تاریخ نگاری را زیر سوال می برند و در این مورد توسط برخی رسانه ها آن را به آسیاب دشمنان نظام می ریزند و با بازی با آبروی ورزش کشورمان، زمینه خودنمایی و قیام این افراد را فراهم می کنند.

فدراسیون بوکس این حق را برای خود محفوظ می دارد که اتهامات نادرست را از طریق اتحادیه بین المللی بوکس (IBA) و مجاری قانونی کشور پیگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید