بیانیه فدراسیون فوتبال درباره اتهامات وارده به تاج

متن این پیام در سایت رسمی فدراسیون فوتبال به این شرح است: پس از اظهارات یکی از نمایندگان افتخاری شورای اسلامی در یکی از برنامه های ورزشی درباره نقش رئیس فدراسیون در پرونده سال 92. هزار میلیارد فولاد مبارکه، به مردم شریف و جامعه محترم فوتبال یادآوری می کند که اظهارات ایشان کذب، مغرضانه و مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است.

با تصریح اینکه همانطور که قبلاً برای افکار عمومی مشخص شد و توضیحات لازم ارائه شد، در گزارش 300 صفحه ای تحقیق و تفحص از شورای محترم اسلامی تنها یک بار نام رئیس فدراسیون فوتبال ذکر شده است که مربوط به بازگرداندن او با استناد به مقاله. 60 قانون در خدمت ایثارگران وجود دارد و هیچ بند یا ماده دیگری در این گزارش وجود ندارد.

این امر پس از نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی 2018 و در آستانه جام ملت های 2019 و برای جلوگیری از آسیب به فوتبال ملی طبق مطالبه نامه شماره 97/100/1737 مورخ 97/08/24. ، جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و تایید جناب آقای رحمانی وزیر محترم صمت طی نامه شماره 9544/1/20000 مورخ 97/09/21 در سطح کلان دولت و در چارچوب روابط دو وزارتخانه ورزش و صمت و مراجع درخواست کننده و تصویب کننده مجاز به قبول یا رد این درخواست شدند و بر این اساس رئیس فدراسیون هیچ گونه دخالت و مالکیتی در پذیرش این درخواست نداشت.

واضح است که آنچه در گزارش استفساریه مجلس محترم شورای اسلامی در مورد دریافت وجه ذکر شده است در واقع مبلغی است که بابت حقوق 3 ساله به رئیس فدراسیون داده شده است که حتی اگر وی مستمری دریافت می کند، این حق الزحمه کار به عنوان حق اختصاصی به او پرداخت می شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: متأسفانه این موضوع عامدانه و ناجوانمردانه به گروهی نسبت داده می شود که روندهای آگاهی کامل مردم و اهداف خود را تعیین می کنند به طوری که علاوه بر تغذیه رسانه های خارجی، فوتبال بومی نیز در آستانه ظهور است. جام جهانی حمله به دلایل شخصی.

بر این اساس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اطلاع رسانی شفاف این گروه، در آینده نزدیک سوالات مهمی را در خصوص اهداف این حرکت با مردم در میان خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید