بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در برخورد با متخلفان صلح فوتبال


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807667

بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در برخورد با متخلفان صلح فوتبال کمیسیون اخلاق فدراسیون فوتبال از برخورد با متخلفان صلح فوتبال خبر داد و اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیسیون اخلاق برای برقراری نظم و آرامش در فوتبال بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

به نام خدا

در عدالت گشاده رویی است و کسی که به دنبال عدالت نباشد ظلم را سخت تر می کند. من علی را دارم)

با توجه به صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی و موفقیت تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان با حفظ شئونات اسلامی و تلاش برای پیشبرد تمامی تیم ها در رده های مختلف با همکاری و دقت ویژه. دولت و مجلس و وزارت ورزش و کل نظام جمهوری اسلامی ایران علیرغم فشارهای سرکوبگرانه اقتصادی و حمایت های همیشگی ملت شریف و فوتبال، دوستان و فوتبالدوستان و پیشکسوتان محترم، متأسفانه برخی جهل های عاقلانه یا ترکیبی توام شد. با ملت دشمن ایران و به طرق مختلف سعی در برهم زدن اقدامات خودسرانه داشت. آرامش و نابسامانی کنونی برای جلوگیری از موفقیت های آینده از جمله موفقیت در جام جهانی، فرصت بسیار خوبی برای نسل طلایی کنونی فوتبال ایران است.

لذا کمیته اخلاق با رعایت اختیارات قانونی ناشی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قوانین داخلی، اساسنامه فدراسیون فوتبال، آیین نامه اخلاقی فیفا و فدراسیون فوتبال و مقررات انضباطی، به منظور حفظ یکپارچگی و صیانت از دستاوردها و آبروی فوتبال، مشمول مواد 1 و 2، 3 و 4 آئین نامه اخلاقی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است و ضمن دعوت از همه مسئولان و اهالی رسانه های فوتبال و ورزشی به حفظ آرامش و انسجام دعوت می کند. و صداقت و احترام به قانون و حفظ دستاوردها و شخصیت و اعتماد اشخاص حقیقی و حقوقی، در صورتی که فردی در هر رده و مسئولیتی در عرصه فوتبال مرتکب تخلف شود، قانونی عمل کرده و عبرت خواهد گرفت. مطابق با قوانین

همچنین جرائم ارتکابی بر اساس تعهدات ماده 72 قانون آیین دادرسی کیفری و ماده 24 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جهت تعقیب کیفری و رسیدگی به مراجع قضایی اعلام می شود.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید