بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص حکم انضباطی سرمربی تیم ملی


ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842970

فدراسیون فوتبال ایران حمایت قاطع خود را از سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام و بر لزوم توجه به نظم در اردوی تیم ملی تاکید می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، پس از تصمیم انضباطی سرمربی محترم تیم ملی فوتبال در خصوص تیم ملی باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور به موقع در اردوی فدراسیون فوتبال ایران، حمایت قاطع خود را از آقای اسکوچیچ و تاکید بر لزوم توجه به نظم و انضباط، بر اردوی تیم ملی تاکید کرد.

اما در پی درخواست باشگاه استقلال برای تقویت وحدت و همدلی و اهمیت فرصت طلایی و افتخار برای پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی با توجه به اینکه لغو مسابقات لیگ منجر به برگزاری بازی های باشگاهی در روز فیفا شد. و اعتراض آقای اسکوچیچ به شرایط غیرحرفه ای بودن کاملا منطقی است و با صلاحدید و موافقت سرمربی محترم تیم ملی امکان حضور ملی پوشان این باشگاه در اردو فراهم می شود.

بدیهی است این تصمیم تنها در اختیار سرمربی محترم تیم ملی است و فدراسیون فوتبال در صورت موافقت یا عدم موافقت ایشان از تصمیم آقای اسکوچیچ به شدت حمایت خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال بر لزوم توجه و اولویت جدی به برنامه های تیم های ملی و همچنین جلوگیری از تکرار چنین حوادثی و برگزاری مسابقات باشگاهی در روز فیفا که زمان ویژه اردوهای تیم ملی است تاکید می کند و در صورت تخلف از این قبیل اقدام کنند. تکرار کنید، آنها با جریمه های سنگین و محرومیت مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید