معرفی رسمی ستاره جدید آبی ها

معرفی رسمی ستاره جدید آبی ها

دوران درخشان و موفق رحیم استرلینگ در منچسترسیتی به پایان رسید و پس از لیورپول و سیتی، او اکنون برای پنج فصل لباس چلسی را برعهده خواهد داشت. رحیم استرلینگ تقریباً تمام عناوین ممکن را با تیم ملی به دست آورده است و حالا قصد دارد با حضور در ترکیب چلسی جایگاه خود را در تیم ملی انگلیس در جام جهانی تثبیت کند.

پس از نهایی شدن این انتقال، رحیم استرلینگ گفت: “اول و مهمتر از همه خوشحالم که اینجا هستم.” شکی نیست که تا به حال دستاوردهای زیادی در دوران حرفه ای خود داشته ام، اما هنوز اهداف بیشتری در پیش دارم و من من واقعاً مشتاقانه منتظرم که آنها با پیراهن چلسی زیر نظر توماس توخل به دست بیایند. لندن خانه من است و همه چیز برای من از آنجا شروع شد، شگفت انگیز است که اکنون این فرصت را دارم که هر هفته در استمفورد بریج در مقابل دوستان و خانواده ام بازی کنم. مایلم از این فرصت استفاده کنم و از تاد باولی، بهداد اقبالی، گروه مالکیت باشگاه، توماس توخل و همه کسانی که در روند انتقال من به چلسی نقش داشتند تشکر کنم.

پس از نهایی شدن خرید جدید چلسی، تاد باولی نیز گفت: رحیم استرلینگ یک برنده سریالی است و خرید او گام مهمی در تقویت تیم ما خواهد بود. ما از بازگشت رحیم به چلسی و لندن خوشحالیم و مشتاقانه منتظریم تا استعدادهای او در کلاس جهانی را در استمفورد بریج به نمایش بگذاریم.”

دیدگاهتان را بنویسید