خروج رسمی ستاره داوری جهان از ایران/ نام علیرضا فغانی در لیست داوران رسمی استرالیا قرار گرفت!

ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922041

نام علیرضا فغانی در لیست نخبگان کشور محل اقامت در لیست داوران رسمی استرالیا قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا فغانی در چند ماه گذشته یکی از جذاب ترین چهره های فوتبال ایران بوده است. پس از توطئه عجیب حذف نام این داور مطرح از لیست بین المللی داوران ایرانی و ناراحتی فغانی از رفتار عجیب کمیته داوران، راهی مسابقات جهانی قطر شد.

در حالی که خیلی ها انتظار داشتند فغانی به فینال جام جهانی برود و ایران در آن مسابقات نماینده داشته باشد، خطای کمک داور ویدیویی روی او باعث حذف تیم داوری ایران از مسابقات شد. خطای فاگانی در دیدار پرتغال و اروگوئه و پنالتی که برای یاران کریستیانو رونالدو گرفت، تبعات زیادی داشت و در نهایت منجر به کناره گیری او و تیم داوری اش از مسابقات شد.

با اعلام فیفا، علیرضا فغانی داور ایرانی که به همراه تیم داوری کشورمان در جام جهانی 2018 و 2022 شرکت کرده بود، در لیست رسمی داوران استرالیا قرار گرفت. فغانی که از سال 1998 در استرالیا زندگی می کند، اخیرا از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورد.

با این تفاسیر به نظر می رسد فغانی پیش از نهایی شدن لیست الیت داوران ایرانی از حذف نام خود مطلع بوده و مسئولان فدراسیون فوتبال استرالیا را از این موضوع مطلع کرده است. این امر باعث شد تا پیش از موعد مقرر برای اعلام لیست نخبگان، فگانی از استرالیا به عنوان یکی از داوران بین المللی معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید