ویروس علیه مرد پرسپولیسی; شوک بزرگی برای سرمربی محبوب پرسپولیس

تیم ویروس امید مقابل پرسپولیسی ها;  شوک بزرگی برای سرمربی محبوب پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دلیل سرماخوردگی زیاد در اردوی تیم ملی زیر 23 سال، دو بازیکن علیرضا رضایی دروازه بان اول تیم ملی زیر 23 سال و محمد مهدی محبی دیگر بازیکن از این تیم به دلیل تب و لرز، بیمارستان ابن سینا به دوشنبه منتقل شد. دکتر ارسلان بهمنی پور پزشک تیم و یوسف جعفری مدیر اجرایی تیم ملی زیر ۲۳ سال به همراه این دو بازیکن به بیمارستان رفتند و پس از سرم درمانی به هتل بازگشتند.

محمد محمدی سرپرست تیم ملی زیر 23 سال، چیا فوادی، مدیر رسانه ای تیم و محمدعلی دهگانی، مدیر تدارکات تیم نیز از سرماخوردگی شدید رنج می بردند، اما کادر پزشکی متوجه شدند که این سه نفر باید برای استراحت و استراحت در اتاق خود بمانند. در طول درمان دارو مصرف کنید

پیش از این جان لامرز سرمربی تیم ملی زیر 23 سال و مهران شادیدی پور، دستیار ایرانی مهدی مهدوی کیا نیز دچار سرماخوردگی شده بودند که در دیدار روز گذشته مقابل تاجیکستان به دلیل مصرف دارو موفق به انجام این بیماری شدند.

از 23 بازیکن تیم ملی زیر 23 سال، 14 بازیکن سرما خورده بودند و یک بازیکن (فرزان دانا) به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست در مقابل تاجیکستان به میدان برود. در چند روز اخیر حدود هشت نفر از اعضای تیم نیز سرما خورده اند که از مجموع 40 نفر کاروان ایران، 23 نفر در شهر دوشنبه تاجیکستان سرما خورده اند. کادر پزشکی زیر 23 سال تیم ملی در چند روز گذشته درمان سرماخوردگی را با تمام توان در دستور کار قرار داد و آنها را تحت فشار قرار داد تا بازیکنان زیادی را وارد شرایط بازی کنند که در این راه نیز موفق بود.

دیدگاهتان را بنویسید