ویژه برنامه فرهاد مجیدی رونمایی شد

227319 340 خبر خاکستری

تیم فوتبال استقلال در حالی روز پنجشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان ورزشگاه آلومینیوم در ورزشگاه آزادی خواهد بود که شاگردان مجیدی پیش از این قهرمان لیگ برتر این فصل شده اند. همچنین تیم آلومینیوم با 34 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

فرهاد مجیدی در این دیدار محمد دانشگر و زبیر نیک نفس را به دلیل ضربات پنالتی در اختیار ندارد و روزبه چشمی که تنها می تواند برای هر دو بازی کند به دلیل مصدومیت نمی تواند در این دیدار حضور پیدا کند.

به احتمال زیاد جای خالی نیک نفس در خط هافبک با امانف یا مهری یا حتی رضا آذری پر می شود اما مجیدی باید استراتژی دیگری را در دل خط دفاعی تیمش در نظر بگیرد.

سرمربی آبی ها برای پرکردن جای خالی دانشگر دو تصمیم دارد. مجیدی یا باید سیستم دفاعی تیمش را تغییر دهد و از دفاع 4 نفره و خطی استفاده کند که حضور دو مدافع میانی در آن کافی باشد.

در این صورت این کار بر عهده زوج رافائل سیلوا و عارف گلامی خواهد بود. اگر برنامه متفاوت باشد، مجیدی می تواند در این دیدار از مدافع جوان خود «به آفرین» استفاده کند که هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است.

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 21:15 امروز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید