لیست خرید جدید فرهاد مجیدی رونمایی شد

لیست خرید جدید فرهاد مجیدی رونمایی شد

با نزدیک شدن به فصل و بسته شدن تقویم فوتبال ایران، پنجره نقل و انتقالات باز می شود و نوبت به نقل و انتقال بازیکنان از تیم های مختلف می رسد، بنابراین اگرچه با پایان رقابت های لیگ، اخبار مربوط به این رقابت ها کمتر و کمتر می شود، اما اخبار نقل و انتقالات آنها می توانند آنقدر قانع کننده باشند که از این پس برخی از آنها مسابقات لیگ را تحت الشعاع قرار دهند و این وضعیت تا آغاز فصل جدید ادامه داشته باشد. همه اینها در حالی است که قانون جدید فیفا که بر اساس آن باشگاه ها می توانند با بازیکنانی که با باشگاه فعلی قرارداد 6 ماهه دارند، مذاکره کنند، بازار شایعات و گمانه زنی ها در این زمینه را روز به روز داغتر کرده است.

از آن پس پوشش و انتشار اخبار نقل و انتقالات تیم های مختلف به ویژه تیم های پرطرفدار و مبارز آغاز شد و در چند روز اخیر اخبار مختلفی از باشگاه استقلال منتشر شد که می توان آن را مهم دانست.

شایان ذکر است در همین راستا رسانه های مختلف در روزهای اخیر گمانه زنی هایی را درباره ترکیب بازیکنان استقلال در فصل جدید آغاز کرده و مدام از لیست خروج و ورود این تیم در پایان فصل خبر می دهند. عدم تعیین تکلیف حتی در صورت صحیح و دقیق بودن آن توسط استقلالی ها امتناع می شود.

با این حال اخباری از سوی باشگاه استقلال به گوش می رسد که با وجود اینکه هیچ اقدامی در خصوص بازگشت بازیکنانی مانند مهدی قائدی یا کاوه رضایی -که در روزهای اخیر سوژه بسیاری از گزارش های مختلف بوده- صورت نگرفته است، اما بر اساس گزارش ها، لژیونری is more او هیچ مدرکی دال بر پوشیدن پیراهن استقلال در پرونده خود نداشت.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید