فرهاد مجیدی برای استقلال لیست خرید داد؟!

فرهاد مجیدی برای استقلال لیست خرید داد؟!

اگرچه هنوز 7 هفته تا پایان لیگ بیست و یکم باقی مانده و آبی های تهرانی با 54 امتیاز در صدر جدول قرار دارند، اما مدتی است که نام تعدادی از بازیکنان تحت عنوان خریدهای جدید استقلال در فضای مجازی مطرح شده است. بازیکنانی که در گذشته پیراهن این تیم را بر تن کرده اند در این لیست ها ظاهر می شوند تا اعتماد به نفس او را افزایش دهند.
این لیست ها در برخی رسانه ها به خصوص در فضای مجازی دست به دست می شود تا جایی که نامی برای خرید بازیکن جدید باشگاه در فصل آینده وجود ندارد و مجیدی تمام تلاش خود را برای موفقیت در دیدارهای باقی مانده از این فصل معطوف کرده است. .

بدیهی است تیمی که تقریباً یک فصل بدون شکست و با بهترین نتایج در آستانه کسب عنوان قهرمانی است، تمام تمرکز کادر فنی اش معطوف به دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل و بدون دنبال خرید است. بازیکنان جدید برای فصل آینده و نقل و انتقالات. من یکی ندارم انتشار چنین اخباری می تواند بیشتر برای جذب مخاطب و فالوور یا ایجاد حاشیه برای آن تیم باشد.

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پیکان هستند که استقلال با 54 امتیاز در صدر و پیکان با 32 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید