پارک خانه لوکس کودکان سام درخشانی / عکس

پارک خانه لوکس کودکان سام درخشانی / عکس

سن و تحصیلات سام درخشانی
سام درخشانی متولد 10 تیر 1354 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او در رشته بازرگانی فارغ التحصیل شد و دانشجوی تئاتر بود. با کلاس بازیگری شروع می شود.
داستان عاشقانه سام درخشانی
سام درخشانی در 5 خرداد 1395 در سن 40 سالگی با خانم عسل امیرپور 32 ساله ازدواج کرد و سید محمد خاتمی برای این زوج خطبه عقد خواند. این بازیگر گفت: عشق واقعی در طول زندگی یک یا دو بار بیشتر اتفاق نمی افتد. اما اولین باری که با همسرم آشنا شدم اولین باری بود که عاشق شدم. چون عشق با عشق غیرمنطقی است اما اساس زندگی اجازه نمی دهد که بدون منطق وارد یک زندگی طولانی مدت شوید و عشق ما در نهایت عاشقانه شد.
داستان آشنایی سام درخشانی و همسرش
من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را به یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد که در آنجا با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه داشت. بعد از مدتی خانواده‌های ما شروع به ملاقات کردند و این باعث شد که اخلاق و روحیه یکدیگر را بیشتر درک کنیم و در نهایت منجر به ازدواج ما شد. عسل امیرپور متولد ۱۳۶۲ در تهران ورزشکار و مربی بود.
شغل دوم سام درخشانی چیست؟
آقاي بازيگر: چند سال پيش مغازه عطر باز كردم اما با افزايش قيمت دلار و گراني اجناس نتوانستم ادامه بدهم و به نوعي شكست خوردم و از اين كار نااميد شدم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم رستورانی را اداره کنم و حالا یک رستوران دارم.