پاسخ صریح شبکه پنج به جنایات افهمی/ چرا رعد پخش نشد؟

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802778

روابط عمومی شبکه پنج سیما در واکنش به اظهارات بهروز افخمی مبنی بر عدم پخش سریالش از این شبکه، پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، بهروز افخمی طی چند روز گذشته از شبکه پنج سیما گلایه کرده است که سطح کیفی سریال «رعد و برق» او از این بالاتر است و به همین دلیل تمایلی به پخش از این شبکه ندارد.

در پی اظهارات بهروز افخمی کارگردان سریال «رعد و برق» درباره پخش این سریال، روابط عمومی شبکه پنج توصیه هایی را برای تنویر افکار عمومی اعلام می کند:

برنامه و تعهد اولیه گروه سازنده برای پخش سریال «رعد و برق» رمضان 1399 بود، اما وی با یک سال تاخیر اعلام کرد این سریال را در ماه مبارک رمضان 1400 پخش خواهد کرد. از آوریل

شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان با وجود برنامه های متنوع و تبلیغات فراوان و اطلاعیه های اولیه به مردم، اولین قسمت این سریال را پخش کرد، اما پس از پخش آن، آقای افخمی از ارائه مابقی آن ابراز اکراه کرد. از قسمت ها

تا جایی که شبکه پنج سیما با ابراز شرمندگی و عذرخواهی فراوان از مخاطبان فهیم، به ناچار سریال ایرانی «شوکران» و سریال چینی «هام» را با موضوع تاج رعد و برق جایگزین کرد.

وی سپس قول پخش تمامی قسمت های شبکه پخش را در اوایل دی ماه امسال داد که متاسفانه این وعده شکسته شد زیرا گروه همچنان در آذرماه مشغول فیلمبرداری بود!

در نهایت تهیه کننده سریال در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که در تلاش هستیم هر سه روز یک قسمت از سریال را آماده کنیم و 15 قسمت دیگر را تا 45 روز آینده به پایان برسانیم. ما زمان پخش نداریم. اما تلویزیون می تواند در ماه مارس پخش خود را آغاز کند.

در نهایت تاکید می شود هرگونه تصمیم در مورد تغییر محل توزیع محصولات تولیدی شبکه ها بر عهده سازمان صدا و سیما است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید