جنجال/ عکس بهروز افهمی و همسرش در سنین بالا

جنجال/ عکس بهروز افهمی و همسرش در سنین بالا
بهروز افهمی کارگردانی که با برنامه «هفت ججل» جنجال زیادی به پا کرد، متولد 12 آبان 1335 و با مرجان شیرمحمدی متولد 1352 ازدواج کرد.

بیوگرافی بهروز افهمی
نام: بهروز
نام خانوادگی: افهمی
تاریخ تولد: 12 آبان 1335
ملیت ایرانی
حرفه: کارگردان، نویسنده و سیاستمدار
همسر: ناهید طلوع (همسر اول) و مرجان شیرمحمدی (همسر دوم)
مدرک تحصیلی: دانشگاه صدا و سیما
بهروز افهمی مرجان شیر محمدی
بیوگرافی بهروز افهمی
بهروز افهمی متولد 12 آبان 1335 در تهران و فارغ التحصیل مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. او فعالیت هنری خود را با فیلمبرداری فیلم کوتاه آغاز کرد.
او برای اولین بار سینمای حرفه ای را با فیلم «زیر باران» به کارگردانی سیف الله داد به عنوان فیلمبردار لمس کرد.
از دیگر فعالیت های جنبی وی می توان به تدریس سینما، عضویت در هیئت رئیسه هنرستان روایت فتح و نماینده مردم در مجلس ششم شورای اسلامی اشاره کرد.
ازدواج بهروز افهمی
زندگی مشترک بهروز افهمی با ناهید طلوع به جدایی انجامید. او هم اکنون با مرجان شیرمحمدی زندگی می کند.
حاصل این ازدواج پسری به نام آشیل بود.

روش آشنایی و ازدواج بهروز افخمی
اولین بار ده سال پیش همدیگر را دیدیم، اما چند سالی است که او را ندیده ام. مرجان فقط بعد از فیلم «پسر صبح» برای تست گریم آمد. بعد از «پسر صبح» فرصتی پیش آمد که همدیگر را بیشتر بشناسیم و ازدواج کنیم.» بهروز افهمی ادامه داد: مرجان روی جزئیات بسیار حساس است و به همین دلیل قصه گوی خوبی است. مرجان شیرمحمدی نیز در گفتگویی گفت: بهروز به نظر من شخصیتی بسیار جذاب و در عین حال بسیار آرام و پرانرژی داشت. وی ادامه داد: به نظرم زندگی با بهروز بسیار هیجان انگیز است و به قول معروف فراز و نشیب های زیادی دارد و آدم هیچ وقت حوصله اش را ندارد. شیرمحمدی همچنین گفت: من مخالف فعالیت های سیاسی افهمی هستم اما نمی توانم دخالت کنم و بگویم این کارها را نکنید! به نظر من افرادی که به دنبال قدرت هستند جذب سیاست می شوند، البته افهمی قدرت طلب نیست اما دوست دارد در آن شرکت کند. افهمی نیز در پاسخ گفت: بهتر است زنان در سیاست دخالت نکنند زیرا عرصه سختی است و بی رحمی و آرامش می طلبد.
در نهایت بهروز افهمی گفت که اساساً ما خیلی شبیه هم هستیم، فکر می کنم اگر مرجان 17-18 سال بزرگتر و مرد بود دقیقاً من بودم!
بیوگرافی همسر بهروز افهمی
31 آذر 1352 در تهران به دنیا آمد. ازدواج او با بهروز افهمی دومین ازدواج او بود و از ازدواج اول صاحب یک پسر به نام “ماکان” شد و از ازدواج با بهروز افهمی صاحب پسری به نام آخیل شد که در کانادا به دنیا آمد و از سال 1365 تا 1371 زیر نظر آیدان نقاشی خواند. آغداشلو در سال 1374 وارد کارگاه مستقل بازیگری شد و سپس به مدرسه تئاتر ساریانیان رفت و در سال 1375 وارد عرصه بازیگری شد و دو رمان و دو مجموعه داستان از او منتشر شد و اولین کتاب او برنده جایزه گلشیری شد. جایزه کتاب سال بنیاد.تاکنون دو فیلم بلند از داستان های او ساخته شده است.دیشب باباتو آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی از داستان مادربزرگ نورا و آذر،شهدخت، پرویز و دیگران از داستانی به همین نام را تماشا کردم. به کارگردانی بهروز افهمی. همچنین خانه فرهنگ های جهان در آلمان از این نویسنده تجلیل کرد و یکی از داستان های او به آلمانی ترجمه شد.
بهروز افهمی
نظر او در مورد فیلم لاک قرمز
این نویسنده با تاکید بر اینکه داستان برای او یک اصل است، تصریح کرد: اگر قصه گو داستان را خوب بیان کند، مخاطب را با شخصیت ها درگیر می کند. تاریخ واقعی و هنر واقعی هنری است که بتواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند. بهروز افهمی در روزنامه هفت صبح نوشت: «لاک قرمز را دیدم» و با دیدن این همه فیلم جذاب و دیدنی از کارگردانان جوان و جدید سینمای ایران. سال 95 به نظر من به هشت فیلم با هشت کارگردان متفاوت رسید. فیلم ها و کارگردانان جدید و مورد انتظار امسال تا جایی که من دیده ام عبارتند از: برادرم خسرو (احسان بیگلری)، ایستاده در غبار (محمدحسین مهدویان)، همیشه و یک روز (سعید راوشی)، زاسپ (برزو نیک نژاد). ) نیمه شب اتفاق افتاده (تینا پاکروان و طلا معتضدی) متولد 65 (مجید توکلی و جمیله دارالشفایی)، خانه ای در خیابان چهل و یکم (حمیدرضا قربانی و آزیتا ایرانی) و رد لاک (سیدجمال سیحاتمی و امیر عبدی).
بهروز افهمی در برنامه هفت
شهریور 94 رسانه ها خبر دادند که سری جدید برنامه «هفت» به کارگردانی و سردبیری بهروز افخمی به زودی از شبکه سه سیما پخش می شود. در سریال جدید هفت افهمی به دنبال جلب نظر مردم و مسئولان تلویزیونی می‌گوید: «سعی می‌کنم برنامه‌ها و افکاری را که برای اجرای آن‌ها تلاش می‌کنم از طریق رسانه‌ای مثل تلویزیون ارائه کنم و فکر می‌کنم می‌توان در این زمینه موفق بود. تلاش می کنم رضایت مسئولان و مخاطبان تلویزیون را جلب کنم.» افهمی که ساخت فیلم آینده خود را که یک فیلم جنگی به نام «خمسه خمسه» برای فصل زمستان است به تعویق می اندازد، احتمال همکاری با برنامه هفت را به سال آینده موکول می کند. سال و بعد شروع به ساخت فیلم خودش می کند حالا شرایط جدیدی برای این برنامه پیش خواهد آمد.
بهروز افهمی
نظر بهروز افهمی درباره جشنواره کن
کن جشنواره سینمای دگرباش است. مثلاً وقتی به فیلم آبی گرم ترین رنگ است جایزه دادند، چون در مورد همجنس گرایی است و خیلی گستاخانه در مورد آن ساخته شده است. حالا برخی می گویند برای کیفیت هنری فیلم جایزه دادند اما این حرف ها مزخرف است. مزخرفات جریان روشنفکران فوران کرد و جشن گرفت. در واقع مطمئن باشید که اگر فیلمی در مورد همجنس گرایی بسازید، در نهایت در یکی از این جشنواره های اروپایی جایزه می گیرد، زیرا پروتکل های جشنواره به این موضوع اختصاص دارد. جشنواره فیلم کن تا 4 سال پیش بخش بسیار مهمی در مورد پورنوگرافی و فروش فیلم های پورن در بازار فیلم داشت که اتفاقاً برای شوخی، توهین یا مزاحمت آمدند و این غرفه را به غرفه ایرانیان گذاشتند.
کسانی که می گویند جشنواره های اروپایی جشنواره های حرفه ای با اهداف از پیش تعیین شده است، اگر بچه مسلمان هستند، یعنی وقتی به خارج از کشور رفتند، همه جوانب جشنواره را ندیدند و به خود اجازه دیدن ندادند، نمی دانستند چه چیزی را می بینند. صحبت از.
فیلم شناسی بهروز افهمی
تلویزیون
بخش عملیات جدید 125 (2013)
عملیات 125 (1388)
یازده دقیقه و سی ثانیه (1386)
سریال جنگل کوچک (1366)
سینما

فاکس (2013)
آذر، شاهدخت، پرویز و همکاران (1391)
اینجا خانه من نیست (فراموش کردن خانه) (2009)
سن پترزبورگ (1388)
پسر صبح (1384–1387)
گاوبازی (1381)
شوکران (1377)
جهان پهلوان تختی (1376)
عقرب (1375)
روز شیطان (1373)
روز فرشته (1372)
عروس (1369)
توپ های سحرگاه (1367)
فیلمنامه نویس
پسر صبح (2007)
گاوبازی (1381)
شوکران (1377)
جهان پهلوان تختی (1376)
روز شیطان (1373)
روز فرشته (1372)
عروس (1369)
نسخه های خطی (1365)
تهيه كننده
آذر، شاهدخت، پرویز و همکاران (1391)
یک بازیگر
روز شیطان (1373)
در باران (1363)
کارگردان فیلمبرداری

در باران (1363)
بهروز افهمی و مسعود فراستی و همسرانشان

ویرایش
گاوبازی (1381)
آب ها را گل آلود نکن (1368)
پنجاه و سه نفر (1368)
جشنواره ها
برنده بهترین فیلم سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای آذر، شاهدخت، پرویز و …
برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای آذر، شاهدخت، پرویز و …
برنده جایزه بهترین کارگردانی هیئت داوران از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گاوخونی
برنده تندیس طلایی بهترین فیلمنامه دومین دوره جشنواره دوم نا سینما برای فیلم جهان پهلوان تختی
برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم عروس

دیدگاهتان را بنویسید