پایان رویای پورتو و طارمی در لیگ اروپا

در یکی از دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم فوتبال پورتو بر خلاف 7 بازی قبلی و برخلاف انتظار، مهدی طارمی را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی ندید و نیمکت نشین شد. تیم فرانسه.لیون از ساعت 23:30 پنجشنبه شب.

شاگردان طارمی که هفته گذشته با یک گل مغلوب ورزشگاه دراگائو پورتو از لیون فرانسه شده بودند، در بازی برگشت بدون پیروزی زمین را ترک کردند، هرچند اجازه نتیجه را ندادند.

پورتو اگرچه باید در بازی برگشت مقابل لیون پیروز می شد اما با تصمیم عجیب سرخیو کونسیچو از ابتدا مهدی طارمی را در ترکیب نداشت و همین اتفاق باعث شد حملات تیم پرتغالی مثل همیشه زهرآلود نباشد و در نهایت منجر به حذف آنها شود. . لیگ اروپا باشد.

مهدی طارمی در حالی از دقیقه 75 وارد زمین شد که بازی با تساوی یک بر یک ادامه یافت و پورتو برای تساوی در وقت اضافه به گل دیگری نیاز داشت اما در حضور کوتاه خود نتوانست کار خاصی انجام دهد.

تیم فوتبال پورتو در دیدار برگشت مقابل لیون فرانسه نتوانست نتیجه لازم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را کسب کند و با تساوی یک بر یک در این دیدار و دو و یک از این رقابت ها حذف شد. یک شکست در مجموع دو مسابقه.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که در دیدار اخیر خود مقابل توندلا موفق به زدن گل و پنالتی شد، در دیدار اروپایی مقابل لیون فرانسه نتوانست کار خاصی انجام دهد تا در نهایت حذف را با تیمش تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید