پایان مرحله گروهی با پیروزی جوانان ایرانی مقابل مراکش

به نقل از فدراسیون والیبال ، مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان که از پنجشنبه 22 اکتبر به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد ، امشب به پایان می رسد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امشب (شنبه شب) در ساعت 20:30 به وقت تهران در سومین دیدار خود در این مرحله از مسابقات به مصاف مراکش رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به اولین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.

تیم های ایران و مراکش به مصاف یکدیگر رفتند تا اینکه نتیجه این مسابقه برای صعود آنها در هشت تیم اول مسابقات مهم بود و رتبه های سوم و چهارم جدول را مشخص کرد.

شاگردان بهروز عطایی ، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این بازی در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 5 ، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند. جوانان ایرانی که 3 بر 2 مغلوب بلژیک شدند و آرژانتین در اولین و دومین بازی خود در این رقابت ها ، مراکش را شکست داد ، با یک امتیاز و پنج امتیاز به پیروزی رسید و در گروه سوم گروه C باقی ماند. مراکش با سه شکست متوالی و بدون امتیاز در مکان چهارم باقی ماند.

تیم های آرژانتین و بلژیک که در گروه ایران هستند نیز پیش از این دیدار به مصاف یکدیگر رفتند و بلژیک با سه برد و 8 امتیاز برتری خود را تثبیت کرد و حریف خود را 3-1 شکست داد.

تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان جهان فردا (یکشنبه) استراحت خواهند داشت و مرحله دوم این مسابقات از دوشنبه 5 اکتبر آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید