پایان کار دزدی در پرسپولیس

یکی از مطرح ترین خریدهای تابستانی پرسپولیس، شیخ دیابته، مهاجم مالی سابق استقلال بود. پرسپولیس که نیاز به جذب مهاجم داشت، پس از خرید لوکادیا برای جذب دیاباته تلاش کرد اما این بازیکن نتوانست انتظارات را برآورده کند. شیخ که اغلب مصدوم بود و این موضوع را در تیم های قبلی خود از جمله استقلال و الغرافه ثابت کرده بود، متوجه شد که یحیی گل محمدی چندان علاقه ای به جذب این بازیکن ندارد.

دلیل عدم تمایل یحیی به این بازیکن مصدومیت های سریالی دیاباته بود. این اتفاق در این فصل بارها رخ داده و شیخ اکثر بازی های پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده است. با وجود اینکه دیابات در این فصل 3 گل مهم برای تیمش به ثمر رسانده اما گل محمدی از این بازیکن راضی نیست و شیخ نتوانست انتظارات را برآورده کند. او بازی های مهمی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در روزهایی که پرسپولیس بیشتر به او نیاز داشت نتوانست به تیمش کمک کند.

دیاباته در هفته های اخیر بدون مشکل تمرین می کند و می تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. اما یحیی به این بازیکن فرصت بازی نداد. گل محمدی نام شیخ را از لیست دربی خط زد تا این مهاجم مالی نتواند مقابل تیم سابقش به میدان برود. همچنین در بازی جام حذفی مقابل گل گهر دیاباته 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا مشخص شود این بازیکن خارج از برنامه های تاکتیکی سرمربی پرسپولیس بوده است.

عملکرد خوب عیسی آل کثیر و گل های او در دربی و بازی با گل گهر و همچنین بازگشت عبدی به فرم در کنار تغییر وحید امیری از خط دفاعی به مهاجم باعث شد شیخ شانسی برای بازی نداشته باشد. با توجه به ترافیک پرسپولیس در خط حمله، بعید است این بازیکن بتواند در دیدارهای باقی مانده پرسپولیس برای تیمش به میدان برود و باید منتظر خروج دیاباته از جمع قرمزها باشیم.

حدود یک ماه دیگر فصل فوتبال ایران به پایان می رسد و همانطور که مشخص است شیخ در این مدت فقط میهمان پرسپولیس خواهد بود و سپس باید به دنبال تیم جدیدش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید