پخش فیلم های شرلوک هلمز به مدت یک هفته از تلویزیون

طرفداران شرلوک هلمز می توانند سریال های «پرونده صورتی»، «بانکدار کور»، «بازی بزرگ»، «رسوایی در بلگریو»، «سگ های باسکرویل»، «سقوط رایشن باخ» و «خالی» را تماشا کنند. نعش کش» از شنبه (6 آبان ماه) تا جمعه (12 آبان ماه) ساعت 21:00 روی آنتن شبکه است.


به گزارش خبرگزاری موج ، هفت قسمت از برنامه پرمخاطب تلویزیونی « شرلوک » از شنبه ششم آبان ماه تا جمعه دوازدهم آبان ماه روی آنتن شبکه قرار می گیرد. تماشاگران هر شب ساعت 21:00 می توانند «پرونده صورتی»، «بانکدار کور»، «بازی بزرگ»، «رسوایی در بلگراویا»، «سگ های باسکرویل»، «سقوط رایشن باخ» و “ماشین نعشکش خالی”.

قسمت اول «شرلوک: پرونده صورتی» به کارگردانی پل مک گوگان، بینندگان را با داستان جان واتسون و شرلوک هلمز آشنا می کند. جان واتسون یک پزشک جنگی است که به تازگی به لندن بازگشته و در جستجوی مکانی برای اقامت است. او با شرلوک هلمز، یک کارآگاه خصوصی آشنا می شود و به زودی درگیر یک سری پرونده های خودکشی می شوند.

قسمت دوم، «شرلوک: بانکدار کور» به کارگردانی یورو لین، به دنبال بررسی دو قتل در یک اتاق بسته است. شرلوک و جان به مکانی مرموز به نام نیلوفر سیاه هدایت می شوند.

اپیزود سوم، «شرلوک: بازی بزرگ» به کارگردانی پل مک گوگان، ماجراهای گروگان ها و کارهای گیج کننده ای را که باید برای نجات خود انجام دهند را دنبال می کند. در همین حال، مایکرافت از شرلوک خواسته است تا در مورد قتل اندرو وست تحقیق کند.

در قسمت چهارم، «شرلوک: رسوایی در بلگراویا» به کارگردانی پل مک گوگان، شرلوک باید رسوایی مربوط به زنی به نام ایرنه آدلر را حل کند.

قسمت پنجم، «شرلوک – سگ‌های باسکرویل» به کارگردانی پل مک گوگان، پس از مصاحبه هنری نایت درباره سگی فراطبیعی به نام هانت است که پدرش را کشت. شرلوک به این پرونده علاقه مند می شود و تحقیقات خود را آغاز می کند.

قسمت ششم، “شرلوک: سقوط رایشنباخ” به کارگردانی توبی هاینز، جزئیات نقشه شیطانی جیم موریارتی را شامل می شود که شامل متحد کردن کل شهر علیه شرلوک است. کارآگاه باید تصمیمات سختی بگیرد تا جلوی توطئه را بگیرد.

قسمت آخر، «شرلوک: آندرتیکر خالی» به کارگردانی جرمی لاورینگ، حول محور شرلوک است که مرگ خود را جعل می کند و به مدت دو سال در صربستان زندگی می کند تا سازمان موریارتی را از بین ببرد. زمانی که برادرش مایکرافت با او تماس می گیرد تا پارلمان را از شر یک شبکه زیرزمینی که قصد منفجر کردن آن را دارد نجات دهد، به لندن برمی گردد. شرلوک با کمک جان واتسون بمب را به موقع پیدا می کند و از فاجعه جلوگیری می کند.

تکرار تمامی قسمت ها روز بعد ساعت 3:00 صبح و 11:00 صبح خواهد بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید