آچبوآ و مکس دنیای تلویزیونی شرلوک هلمز را تشکیل می دهند


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820033

سرویس استریم HBV قصد دارد در حالی که به نبرد خود با رقبا ادامه می دهد، دنیای تلویزیونی جدیدی ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، سرویس استریم HBV Max با حمایت وارنر مدیا قصد دارد نه یک سریال بلکه دو سریال بر اساس قهرمان شرلوک هلمز و بر اساس داستان های سر آرتور کانن دویل بسازد.

رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش گای ریچی در فیلم 2009 و دنباله آن در سال 2011، قراردادی را برای کارگردانی تولید اجرایی این دو سریال از طریق شرکت خودش، تیم داونی، امضا کرد.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

لیونل ویگرام که نویسنده اولین فیلم شرلوک هلمز و تهیه کننده هر دو فیلم بود، همچنین تهیه کننده اجرایی دو سریال است. قرار بود فیلم سومی ساخته شود، اما هرگز از مراحل اولیه تولید فراتر نرفت.

علاوه بر ویگرام، سوزان داونی و آماندا بورل از تیم داونی نیز به عنوان تهیه کنندگان سریال جدید حضور خواهند داشت. هنوز جزئیات بیشتری از جمله خط داستانی و ارتباط نزدیک این دو سریال مشخص نیست.

هر دو پروژه محصول بخش تلویزیونی برادران وارنر هستند. بخش سینمایی این شرکت فیلم هایی درباره شرلوک هلمز تولید می کند. کمپانی داونی با HBO نیز قراردادی مشترک دارد و در حال حاضر در حال آماده سازی دنباله «پری میسون» برای این شبکه محبوب است.

با توجه به وضعیت کنونی جنگ بین استریمرها، اعلام ایجاد دنیای تلویزیونی برای شرلوک هلمز تعجب آور نیست. شرکت‌ها از مالکیت معنوی خود نهایت استفاده را می‌کنند تا امتیازاتی بسازند که بتواند در درازمدت مردم را درگیر کند.

HBO Max در حال حاضر در حال ساخت دنیایی متصل از کمیک های DG بر اساس Gigi Abrams است. جیمز گان در حال ساخت یک اسپین آف بر اساس جوخه انتحار است و مت ریوز در حال ساختن اسپین آف خود به نام بتمن است که بر اساس شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل است. از طرفی سریال های متعددی پیرامون «بازی تاج و تخت» وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید