پرداخت حقوق اسفند ماه به تمامی معلمان فروردین ماه

پرداخت حقوق اسفند ماه به تمامی معلمان فروردین ماه
یوسف نوری در خبر 14 سیما درباره تاخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان گفت: این تاخیر به دلیل اختلاف در محاسبه رتبه بوده و به سرعت با دستور رئیس جمهور و با کمک نهادهای دولتی پیگیری شد. و بانک های عامل این مابه التفاوتی بود که به همکاران پرداخت نشد، این کسری برگشت و به حساب همکاران واریز شد و تمامی حقوق اسفندماه همکاران فرهنگی واریز شده است.

وی افزود: در صورتی که همکاران در عدم پرداخت حقوق اسفندماه مشکل داشتند و یا سوالی داشتند می توانند با شماره تلفن 88894075 تماس بگیرند، ممکن است مشکلی پیش بیاید یا برای یکی از همکاران واریز نشده باشد اما به طور کلی حقوق همکاران برای ماه مارس به طور کامل پرداخت می شود.

نوری با عذرخواهی بابت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان گفت: باز هم از همکاران و خانواده محترمشان عذرخواهی می کنم. من از رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور و بانک های فعال که این کار را انجام داده اند تشکر می کنم.

وزیر آموزش و پرورش درباره لحظه پرداخت رتبه های معوقه نیز گفت: حقوق مقاطع پایه پرداخت شده است. بین رتبه پایه و شایستگی افراد تفاوت وجود دارد که رئیس جمهور در مصاحبه ای که روز پنجشنبه داشتند نیز به آن اشاره کرد. بر اساس قانون رتبه بندی و اعتبار پیش بینی شده، با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسبه اختلاف داشتیم. این اختلاف محاسبات به دستور رئیس جمهور در جلسه ای به ریاست آقای محبر در روز شنبه یا یکشنبه مطرح می شود.

نوری خاطرنشان کرد: رفع معوقات ارزشیابی و خرید خدمات و پرداخت آن به معلمان منوط به نتیجه این جلسه است.

دیدگاهتان را بنویسید