پرداخت سود 91 درصدی به سرمایه گذاران صندوق پالایشگاه یکم از طریق سجام


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809884

مدیر اداره تقسیم سود شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه اوراق بهادار (سمات) گفت: 91 درصد از سود سرمایه گذاران صندوق پالایشگاه یکم از طریق اطلاعات سامانه مجتمع اطلاعات مشتریان (سجام) پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن عبدی، مدیر بخش سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه سود اوراق بهادار (سمت) با بیان اینکه مجمع عمومی صندوق پالایش در 20 باخمن امسال برگزار شد، افزود: سپرده‌گذاری مرکزی روز شنبه به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

وی مجموع سرمایه گذاران صندوق پالایشگاه یکم را 27 میلیون و 27 هزار و 137 نفر اعلام کرد و گفت: یک میلیون و 847 هزار و 151 نفر سجامی هستند که صبح امروز بالغ بر 6 هزار و 844 میلیارد ریال سود بین این تعداد سرمایه گذار تقسیم شد. .

مدیر دفتر تقسیم سود صمت گفت: وجوه سجامی از ناشر دریافت و به حساب سرمایه گذاران واریز شد، بنابراین گزارش نهایی تقسیم سود در اسرع وقت از شبکه بانکی دریافت و در اختیار قرار می گیرد. مدیران صندوق

عبدی با بیان اینکه سپرده گذاری مرکزی از ابتدای امسال تاکنون بین 273 شرکت سود تقسیم کرده است، گفت: 44 میلیون سهامدار از طریق اطلاعات سامانه سجام سود سهام خود را دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک مرکزی در حال آماده سازی زمینه برای پرداخت سود سهام عدالت در سال 1399 به مشمولان سهام عدالت است.

مدیر اداره سود سهام صمت افزود: افرادی که در سال گذشته سود عادلانه خود را دریافت نکرده اند باید در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام اقدام کنند. sejam.ir تا سود سال 1398 خود را تا پایان سال جاری به دست آورند.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی دیروز در گفت و گو با این خبرگزاری گفت: افرادی که در سال 98 به دلیل مشکلاتی در سال گذشته موفق به دریافت سود نشدند، این سود در اسفندماه امسال همراه با سود سهام عدالت بود. «سال 99 به حساب آنها واریز می شود.

بر اساس این گزارش، بیش از 2.3 میلیون سهامدار در سال 1388 موفق به دریافت سود سهام خود نشدند که این مهم‌ترین دلایلی است که منجر به بی اعتباری، بلوکه شدن، رکود، مشترک (دو امضایی)، ارزی و بلندمدت برخی از سهامداران در عدم دریافت سود سهام شده است. 2009 برای سهام عدالت.

انتهای پیام/
منبع: سپرده گذاری مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید