پرسپولیسی که بازیکن تعویضی سپاهان نیست

پرسپولیسی که بازیکن تعویضی سپاهان نیست

در دیدار برگشت طلایی اصفهانی مقابل التعاون بار دیگر شاهد تغییراتی در ترکیب بازیکنان سپاهان بودیم و در شبی که شهریار مقانلو بازی را از روی نیمکت شروع کرد، این سجاد شهباززاده بود که در پست مهاجم هدف بازی کرد. تیم
از دیگر تغییرات مهم سپاهان در این دیدار بازگشت مسعود ریگی به این تیم بود. این بازیکن که مدتی به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نداشت و در نهایت در دیدار سرنوشت ساز مقابل التوان باز هم این شانس را پیدا کرد که از همان دقیقه اول بازی سه هافبک سپاهان با محمد کریمی و سروش باشد. رفیعی.

از دیگر نکات این دیدار استفاده از فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر چپ بود. بازیکنی که ابتدا در میانه میدان به خدمت گرفته شد و سپس چند بازی، یکی از سه مهاجم تیمش بود. محرم نویدکیا سپس مجبور شد فرشاد احمدزاده را در میانه میدان بیاورد تا سجاد شهبازاده و شهریار موقلو ​​همزمان در ترکیب اصلی قرار بگیرند اما در رویارویی با التوان دوباره به یکی از دو مهاجم معروف خود اشاره کرد. برای حضور در ترکیب اصلی قرار گرفت تا احمدزاده بازیکن کوچک و تکنیکی اصفهانی در کنار حسینی و شهباززاده سه مهاجم این تیم باشند.
محرم نویدکی در این فصل علاقه خاصی به سبک بازی احمدزاده نشان داده و به احتمال زیاد تا پایان فصل جایگاه این بازیکن در طلایی پوشان با حضور محرم نویدکی حفظ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید