پرسپولیس جانشین یحیی را انتخاب کرد؟

ماجرای نقل و انتقالات پرسپولیس به آشفتگی تبدیل شده است. هواداران از نتایج تیم و بازیکنانی که در این فصل برای باشگاه خریده اند راضی نیستند. ضمن اینکه برای ماندن یا رفتن یحیی گل محمدی تفرقه ای بین آنها وجود ندارد.

این موارد به شایعات روزانه درباره این باشگاه دامن می زند. درباره لیست ورودی و خروجی ها حرف و حدیث زیاد است و باشگاه کاری جز تکذیب نمی تواند بکند. اگر تا دیروز شایعات فقط در مورد لیست بازیکنان بود، اخیراً شایعاتی در مورد سرمربی بعدی پرسپولیس و جانشین یحیی گل محمدی در فضای مجازی دست به دست می شود. گفته می شود پرسپولیسی ها محمد ربیعی سرمربی جوان تیم مس رفسنجان را جایگزین یحیی کرده اند.

پس از این شایعه اما اتفاق جالبی افتاد؛ ربیعی که در آستانه اخراج توسط تیم مس بود، ناگهان با حمایت باشگاهش مواجه شد. آنها پس از شنیدن این شایعه از برکناری ربیعی پشیمان شدند به این امید که پس از مذاکره با پرسپولیس بتوانند برای انتقال سرمربی از تیم پایتخت پول دریافت کنند. این سوالی است که علی علیزاده معاون ورزشی باشگاه مس در گفتگو با خبرنگار فرچچتگان به آن اشاره کرد و گفت: ربیعی با ما قرارداد دارد و به قراردادش پایبند است. از ما پرسیدند آیا باشگاه پرسپولیس و سپاهان ربیعی را می خواهید؟ در چنین شرایطی دو حالت داریم. یا پیشنهاد رسمی به باشگاه ارسال می شود یا پیشنهاد غیررسمی به مدیر برنامه های مربی. شاید به مدیر برنامه های این مربی پیشنهاد داده باشند اما هیچ درخواست رسمی از باشگاه مس رفسنج نشده است. اگر درخواست رسمی می شد مانع پیشرفت مربی تیممان نمی شدیم. اگر بخواهد برود حتما با او صحبت می کنیم و موافقت می کنیم. ما می خواهیم مربی جوانی که در باشگاه ما پیشرفت کرده است بیشتر رشد کند و جلوی او را نخواهیم گرفت. وقتی رسما به ما پیشنهاد نمی شود، آنچه را که می شنویم جدی نمی گیریم. او با ما قرارداد دارد و اگر بخواهد برود، مذاکره می کنیم، او را بزرگ کردیم و حالا باید از دستاورد او استفاده کنیم. اگر او بخواهد برود، ما صحبت می کنیم و اجازه نمی دهیم هر دو طرف شکست بخورند.

دیدگاهتان را بنویسید