پرسپولیس جنجالی روی نیمکت تیم ملی!

پرسپولیس جنجالی روی نیمکت تیم ملی!

مهدی مهدوی کیا در حالی مورد انتقاد قرار گرفت که سرمربی تیم امید ترجیح داد سکوت کند و فقط شاهد احکام باشد. زحمات مهدی مهدوی کیا برای فوتبال ایران قابل انکار نیست. گلزنی او برای تیم ملی آمریکا در جام جهانی و رقصیدن با پرچم ایران هنوز فراموش نشده است و جالب اینکه مهدی مهدوی کیا و دستیاران خارجی اش بدون هیچ قراردادی روی نیمکت تیم زیر 23 سال ایران در دوشنبه نشستند. فدراسیون فوتبال . . در سال های اخیر اما بوده اند مربیانی که قبل از امضای قرارداد حاضر به نیمکت نشینی نبوده و حتی بخشی از حقوق خود را در خارج از کشور مطالبه کرده اند. مثلا حقوق 2 میلیونی که به مارک ویلموتس در ترکیه پرداخت شد.

به نظر می رسد مشکلاتی که برای مهدی مهدوی کیا در یک بازی دوستانه به وجود آمده ناشی از یک سوء تفاهم است و مهدی مهدوی کیا قطعا در این باره توضیح خواهد داد. اما آخرین خبری که از این مربی و تیم زیر 23 سال ایران به دست ما رسیده این است که بهمن ماه یک اردوی آماده سازی در تهران خواهند داشت و این تمدید مهدی مهدوی کیا با تیم زیر 23 سال ایران خواهد بود.

تیم زیر 23 سال ایران با اقتدار و هدایت مهدی مهدوی کیا که در سال 2022 با حضور 16 تیم برگزار می شود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند راه یافت. از آنجایی که اکثر بازیکنان زیر 23 سال ایران در لیگ های ثابت لیگ برتر حضور دارند، چاره ای برای مهدی مهدوی کیا برای برگزاری اردوهای آماده سازی در روزهای فیفا باقی نمانده است. نوآوری توسط کرانچار. البته مهدی مهدوی کیا هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال را در روزهای فیفا داد. به همین دلیل فدراسیون فوتبال از مهدی مهدوی کیا خواست که روزهای فیفا در بهمن ماه را از دست ندهد و قرار است در روزهایی که تیم ملی به مصاف عراق و امارات می رود، تیم زیر 23 سال اولین اردوی خود را برای مسابقات جهانی برگزار کند. مسابقات در تاشکند

دبیرکل فدراسیون فوتبال اخیرا در مصاحبه ای از مهدی مهدوی کیا حمایت کرد و گفت: این دعوت مستقیم از سوی فیفا صورت گرفت و فدراسیون نقشی نداشت، اما فدراسیون همیشه از ستارگان و اسطوره های فوتبال ایران حمایت می کند. اتفاقات پیرامون مسابقه و خارج از زمین‌های ورزشی که مسابقه را اجرا می‌کرد، باعث شد تا وی به درستی مشکل را با خبر و مدیریت کند و اسنادی از اقدامات مهدوی کیا در جریان مسابقه موجود بود که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفت.

پس از انتقادات فراوان از مهدی مهدوی کیا، او قصد داشت هدایت تیم امید را ترک کند و در تیم های اصلی هامبورگ به تمرینات خود ادامه دهد اما با اظهارات فدراسیون فوتبال، این مربی با ادامه حضور در این تیم موافقت کرد. ایران زیر 23 سال ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید