پرسپولیس را قهرمان فصل آینده در نظر بگیرید!

پرسپولیس را قهرمان فصل آینده در نظر بگیرید!

ابراهیم اسدی هفته گذشته در اولین دوره لیگ برتر ایران گل قهرمانی پرسپولیس مقابل فجر سپاسی را به ثمر رساند اما این بار بازی با این تیم شیرازی در حالی انجام شد که تکلیف قهرمان مشخص شده بود. استقلال!

با این تجربه فکری به اسد رفتیم.

هفته گذشته لیگ بیست و یکم پرسپولیس از فجر تشکر کرد اما این بار تفاوت زیادی با لیگ اول حرفه ای کشور دارد. چه حسی داری

من خودم به عنوان اولین لیگ حرفه ای کشور دوست داشتم دیدار با پرسپولیس را با فایرپاس مشخص کنم اما نشد.

فکر می کردی پرسپولیس قهرمان نمی شود؟

همه ما پرسپولیسی ها امیدوار بودیم. شاید بازی با ذوب آهن و تساوی در اصفهان کار را سخت کرد. به دنبال آن شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه بی طرف و بدون تماشاگر رقم خورد.

اگر با تماشاگر برگزار می شد، پرسپولیس می توانست سپاهان را شکست دهد؟

با این حال، هیچ تصمیم فوتبالی وجود نداشت. زمین بی طرف و بازی بدون تماشاگر در حالی که هواداران پرسپولیس در بازی دو تیم مشکلی ایجاد نکردند نیز معجزه بود. البته فکر می کنم این مشکلات یا برخی اقدامات نظامی با پرسپولیس تمام شده است.

چگونه

قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر برای ششمین سال متوالی برای همه سخت به نظر می رسید. این تیم 5 سال پیاپی قهرمان شد و حسادت و دشمنی بیشتر شد. فکر نمی کنم این سوالات برای فصل آینده باشد و پرسپولیس به راحتی قهرمان لیگ برتر شود.

آیا این دشمنی ها به تنهایی باعث شد پرسپولیس قهرمان نشود؟

برای بردن یک تیم، خیلی چیزها باید دست به دست هم بدهند، اما به نظرم پرسپولیس اگر کمی آزاردهنده بود می توانست همین شرایط را برد. نمی خواهم وارد جزئیات شوم اما انصافا شرایط پرسپولیس عادی نبود.

در چه جنبه ای

در نظر داشته باشید که پرسپولیس فصل گذشته را با قهرمانی و مدیریت آقای جعفر سمیعی به پایان رساند. پس از قهرمانی در لیگ بیستم، مدیرعامل استعفا داد و آقای صدری جایگزین او شد. این بنده خدا تا آخرین روزی که در پرسپولیس بود به عنوان ناظر هم کار می کرد و نمی دانست تا کی در این سمت است. این موقتی بودن و بلاتکلیفی موقعیتش اجازه نداد این بنده خدا خیلی مقتدرانه کارش را انجام دهد و بعد آقای درویش آمد. توجه داشته باشید که در سال گذشته 3 مدیرعامل پرسپولیس را دیده اند و این برای یک تیم بزرگ اصلا جالب نیست. تغییرات مدیریتی و برخی گلایه ها کار این تیم بود. برای من عجیب است که مدیرانی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را بستند مسئولیتی ندارند و معلوم نیست چه می کنند.

و این برای ما عجیب است! به نظر می رسد اراده ای برای برخورد با مدیران ضعیف و متزلزل وجود ندارد. شکایت مربیان و بازیکنان خارجی و از دست دادن میلیون ها دلار محصول حکومت همین آقایانی است که الان پنهان شده اند و معلوم نیست کجا هستند؟

بله و متاسفانه فقط یک عدد مشخص تبدیل به سیبیل می شود. به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس یا عمدتاً فوتبال ما وجود مدیرانی است که اصلا دلسوز پرسپولیس و فوتبال ایران نیستند. این افراد با خودخواهی محض این سمت را می گیرند و ضرر را روی باخت می اندازند و امیدوارم روزی برسد که پرسپولیس به دست مدیران شایسته بیفتد.

یحیی گل محمدی در پرسپولیس بازداشت شد. رضا درویش همچنین اعلام کرد که 2 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و می ماند. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

این بهترین راه حل ممکن است. یحیی گل محمدی ثابت کرده مربی بزرگی است و می تواند این تیم را قهرمان کند. من به او ایمان دارم و فقط امیدوارم و البته مطمئن هستم که امسال بهترین ها را در نقل و انتقالات خواهد گرفت. خبرهای خوبی هم از باشگاه به گوش می رسد و خدای ناکرده آقای درویش و تیم باشگاه برای خرید بهترین ها طبق لیست یحیی گل محمدی تلاش خواهند کرد. نایب قهرمانی پایان دنیا نیست و پرسپولیس برای قهرمانی در فصل آینده باید از همین الان شروع کند. خوشبختانه در فصل آینده تماشاگران حضور خواهند داشت و همین موضوع می تواند به پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران کمک کند.

به عنوان آخرین سوال، نتیجه بازی با فجر سپاسی را چگونه پیش بینی می کنید؟

به نظر من پرسپولیس می تواند با 2 گل تیم خوب فجر سپاسی را شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید