پرچم سوئد را در استانبول آتش زدند + فیلم

ساعت: 11:02
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923600

منابع خبری ترکیه شامگاه شنبه گزارش دادند که تعدادی از تظاهرکنندگان خشمگین در این کشور پرچم سوئد را در مقابل کنسولگری استکهلم در استانبول به آتش کشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع خبری ترکیه شامگاه شنبه گزارش دادند که تعدادی از تظاهرکنندگان خشمگین در این کشور پرچم سوئد را در مقابل کنسولگری استکهلم در استانبول به آتش کشیدند.

رسانه های ترکیه نیز تصاویری از تظاهرکنندگانی که قصد حمله به کنسولگری سوئد در استانبول را در شامگاه شنبه داشتند منتشر کردند. اما نیروهای امنیتی ترکیه از این اقدام جلوگیری کردند.

حمله به کنسولگری سوئد و آتش زدن پرچم این کشور در استانبول در حالی رخ داد که برخی گروه های افراطی روز شنبه به قرآن کریم هتک حرمت کردند.

در همین رابطه «اولا استرلینگ» سخنگوی پلیس سوئد روز گذشته اعتراف کرد که چراغ سبز توهین به قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم به یک گروه افراطی داده شده است.

در همین رابطه، شبکه روسی «راشاتودی» گزارش داد که «راسموس پالودان» رهبر اسلام ستیز حزب راست افراطی دانمارکی «استرام کورس» از پلیس سوئد مجوز اعتراض به سفارت ترکیه در این دوره دریافت کرده است. تظاهرات برنامه ریزی شده در 21 ژانویه. استکهلم، آنها به قرآن کریم احترام نمی گذارند.

خبر خاکستری

خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید