پشت صحنه سیاوش یزدانی نیمکت نشین در دربی

پشت صحنه سیاوش یزدانی نیمکت نشین در دربی

عارف غلامی، مدافع میانی استقلال در هفته های اخیر مصدوم شده و چند روزی است که با این تیم تمرین نکرده است. با این حال گلامی در روزهای گذشته به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده و استقلالی ها امیدوار بودند این بازیکن تاثیرگذار را در دربی داشته باشند.

گلامی در آخرین تمرین آبی ها قبل از دربی دوباره احساس درد کرد و به همین دلیل حضورش در دربی لغو شد. با توجه به غیبت گلامی انتظار می رفت سیاوش یزدانی جایگزین او شود اما این اتفاق نیفتاد.

به جز سیلوا و گلامی که مدافعان ثابت استقلال در این فصل بوده اند، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی نیز به عنوان مدافعان میانی در استقلال حضور دارند اما در اکثر دیدارهای استقلال در این فصل شاهد زوج سیلوا و گلامی بوده ایم. یزدانی انتظار داشت در غیاب گلامی که عملکرد خوبی در تمرینات هفته های گذشته داشته و حتی در ترکیب ثابت تیمش برای بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان نیز حضور داشت، در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

اما ساپینتو تصمیم گرفت از مرادمند در دربی استفاده کند و یزدانی را نیمکت نشین کند. اما پشت تصمیم ساپینتو چیست؟ همانطور که شنیدیم قبل از بازی ساپینتو دقایقی با یزدانی صحبت کرد و دلایل نیمکت نشینی را برای او توضیح داد. سرمربی پرتغالی استقلال به مدافع تیمش گفت که دلیل ترجیح مرادمند بر او سرعت بالای مهاجمان و جناح های پرسپولیس بوده است.

در غیاب لوکادیا و دیاباته، یحیی گل محمدی امید عالیشاه و مهدی ترابی را در خط حمله مستقر کرد که سریع و تکنیکی هستند. به گزارش ساپینتو، سرعت مرادمند از یزدانی بیشتر بود و فرصت ماندن سیاوش در کورس ها فراهم شد. البته با وجود نظر ساپینتو، مرادمند چند بار کنار گذاشته شد و عملکرد خوبی مقابل مهاجمان پرسپولیس ارائه نکرد.

یزدانی که در این فصل برای استقلال بازی نکرد، بسیار امیدوار بود که در دربی بازی کند و بتواند دوباره خودش را ثابت کند. اتفاقی که نیفتاد و سیاوش بعد از بازی خیلی ناراحت شد. عصبانیت و ناراحتی یزدانی به وضوح در چهره او نمایان بود و به نظر می رسد این بازیکن که تا سال گذشته ملی پوش بود، گزینه چهارم و نهایی ساپینتو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید