پشت پرده عروسی ساسی مانکن چه گذشت؟

پشت پرده عروسی ساسی مانکن چه گذشت؟

همزمان با این اتفاقات، ویدئوهایی در فضای مجازی دست به دست می شد که در آن برخی از هنرمندان که سابقه حضور در صدا و سیما را نیز دارند، در مراسم عروسی ساسی مانکن، خواننده آن سوی آبی ها شرکت کردند. یکی از حاضران در مراسم عروسی نیز از منتقدان همان مراسم رسمی بود و جو را متشنج کرد. همین امر باعث شد تا مردم از جبهه های مختلف نسبت به عزاداری های شهرک ها بی احترامی کنند.

پشت پرده مانکن ساسی چه خبر است؟

خبرنگار سینمایی راضیه جباری نوشت: از سوی دیگر برزو ارجمند و احسان کرمی در صفحه شخصی خود اعلام کرده اند که به دلیل دلسوزی با مردم آبادان به دلیل فضای شاد، تبلیغات نمایش فعلی خود را متوقف کرده اند! در عروسی ساسی مانکن با همسرانشان شرکت می کنند و چگونه می توانند چنین دروغی را به کناری بگویند؟برای مردم ایران که ما در غم خود شریک نیستیم و در شادی هایمان شریک نیستیم، چرا بعضی ها می خواهند که ما همدردی نکنیم؟ این تناقض و نفاق!!”

البته شاید دیدن خانم جباری برای عده ای چندان منصفانه نباشد چرا که برخی فکر می کنند بین مراسم خصوصی که توسط افراد محدود برگزار می شود و برخی مراسم دیگر تفاوت زیادی وجود دارد. البته تعداد حامیان خانم جباری بسیار بیشتر از تعداد مخالفان ایشان است.

نظرات کاربران چیست؟

* اینکه برای عروسی ساسی رفتن به آمریکا اصلاً مشکلی ندارد و اصلاً روی ما تأثیری ندارد، یک مراسم خصوصی و یک تصمیم شخصی است. اما خوب آقایان کرمی و ارجمند! من از شما می خواهم یک عذرخواهی دیگر برای لغو تئاتر خود بخواهید

* در این فیلم عروسی ساسی احسان کرمی برای کجا فیلمبرداری می کند؟! آقا تو یه عروسی اومدی که ممکنه بعدا برات مشکل ساز بشه واسه کی تیر میکشی؟! به کی میخوای نشونش بدی؟

البته انتشار تصاویر احسان کرمی و برزو ارجمند در کنار تصویر منتشر شده دو شب قبل از نوید محمدزاده و باران کوثری حکایت از نوعی گروگان گیری مجازی دارد. گویا عده ای قصد داشتند انتقام رفتار نوید محمدزاده در کن را بگیرند و عکسی از ده سال پیش او را منتشر کردند. همین رفتار را با احسان کرمی هم می بینیم، اما شاید اشتباه او این باشد که آبادان را برای تئاترش غمگین کرد و به خاطر دلسوزی با کلانشهر از یک تجمع رسمی انتقاد کرد.

پشت پرده مانکن ساسی چه خبر است؟

نظر کاربر در مورد این حادثه چه بوده است؟

* آقای نوید محمدزاده می خواهم بدانم اگر بازیگر نیستید و هنوز در شهر مهران در استان ایلام زندگی می کنید و هر روز غبار نفس می کشید و یک شهروند عادی هستید در قیمت مرغ شرکت کرده اید. تخم مرغ و گوجه فریاد زدی که باید عاشق باشی و از نارضایتی مردم گلایه کردی؟

پشت پرده مانکن ساسی چه خبر است؟

* می دانم با تاریخ فاصله زیادی دارد اما یک چیزی دیدم. من شوکه شدم. کار می کند، ما کاری به چیزهای دیگر نداریم، شروع به شعبده بازی نمی کنیم. پرداختن به این موضوعات بیشتر بوی حسادت می دهد تا قضاوت منصفانه.

منتها بعد از همه این اتفاقات، هرکسی جایگاهی دارد. ما نمی دانیم طرف درست کدام است، اما شاید این گسست های مجازی راه حل نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید