پنج آمریکایی در تیراندازی در قدس اشغالی زخمی شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی انتشار جزئیات عملیات جوانان فلسطینی در قدس اشغالی و تیراندازی صهیونیست ها به دیوار البراک، اکنون ملیت پنج نفر از مجروحان این عملیات مشخص شده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه یکشنبه از زخمی شدن دستکم 5 شهروند آمریکایی در میان صهیونیست ها در جریان عملیات در قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش رویترز، پرایس با صدور بیانیه ای این عملیات ضد صهیونیستی علیه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی را محکوم کرد و گفت: سفیر ما در اسرائیل و مقامات آمریکایی در بیت المقدس (بیت المقدس) با خانواده های قربانیان در تماس هستند. این حادثه.”

در این پیام آمده است: «برای وزارت امور خارجه [آمریکا] هیچ اولویتی بالاتر از تضمین امنیت شهروندان آمریکایی در خارج از کشور وجود ندارد. تیم مقامات ما در اورشلیم برای حمایت از قربانیان و خانواده‌های آنها تلاش می‌کنند و به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهند داد.»

صبح روز یکشنبه بود که یک جوان فلسطینی به سمت صهیونیست های حاضر در یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی تیراندازی کرد و به گفته منابع بیمارستانی اسرائیل حداقل 8 صهیونیست زخمی شدند. (اطلاعات بیشتر)

جوان فلسطینی مسئول این عملیات که توسط پلیس رژیم صهیونیستی امیر سیداوی 25 ساله اهل بیت المقدس شرقی شناسایی شده بود، پس از یک ساعت تعقیب و گریز در محله سلوان دستگیر شد.

روزنامه یهودی «یدیعوت آحارونوت» درباره جزئیات این عملیات نوشت که سیداوی با خودروی خود به محل عملیات رسید و از آن پیاده شد و بلافاصله به سمت اتوبوس صهیونیست ها تیراندازی کرد که در نتیجه آن چند نفر مجروح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید