پنج ووشوکار سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند


ساعت: 08:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894463

رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان گفت: چهار ووشوکار استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و عباس شیبک به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس شیبک رئیس شورای ووشو سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در تیرماه در استان البرز و درخشش ووشوکاران سیستان و بلوچستان در این مسابقات، از چهار ورزشکار دعوت شد. به اردوی تیم ملی و همچنین قهرمان استان در رشته ووشو عنوان مربیگری تیم ملی نیز انتخاب شد.

شیبک افزود: محمد ریگی بلوچ، شعیب صفرزایی، سعید عیسی زهی و ابوالفضل سرحضی چهار ووشوکار استان هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند و عباس شیبک دیگر قهرمان ووشو استان نیز به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد.


وی گفت: اولین مرحله اردوهای تیم ملی یکشنبه 22 شهریورماه در آکادمی ووشوی ایران تهران برگزار می شود.


رئیس شورای ووشو ادامه داد: در صورت درخشش ووشوکاران استان، نفرات برگزیده پس از تمرین به مسابقات جهانی اعزام می شوند.


شیبک با بیان اینکه مسابقات جهانی ووشو 29 آذرماه در بالی اندونزی برگزار می شود، تصریح کرد: مقرر شد ووشوکاران برای حضور در این مسابقات تا روز اعزام در 6 اردوی تدارکاتی شرکت کنند.


وی خاطرنشان کرد: در دور قبلی جام جهانی برزیل که قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار شد، تیم ملی ایران و ساندا دیویژن قهرمان جام جهانی شدند.


لازم به ذکر است عباس شیبک در حال حاضر سرمربی تیم ملی بزرگسالان سریلانکا است که پس از جام جهانی اندونزی این تیم را برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو آماده می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید