پوشش جهانی گل انصاری فرد تا منچستر

تیم فوتبال منچستریونایتد در جریان رقابت های لیگ فوتبال اروپا به مصاف تیم فوتبال اومونیا رفت و موفق شد در دیداری حساس با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود.

کریم انصاری فرد در دقیقه 34 برای تیم اومونیا گلزنی کرد. مارکوس راشفورد در دقیقه 53، آنتونی مارسیال در دقیقه 63 و مارکوس رشفورد دوباره در دقیقه 84 برای یونایتد گلزنی کردند. گل دوم یاران انصاری فرد را پاناجیوتو در دقیقه 85 برای منچستریونایتد به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

سایت omonoianews درباره این دیدار نوشت: در حالی که بسیاری از هواداران تیم فوتبال اومونیا برای آوردن کریم انصاری فرد مردد بودند و به این بازیکن اعتماد نداشتند، او تا اینجای فصل عملکرد خوب و قابل قبولی برای تیمش داشته و اولین گل تیمش را مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند. آی تی.

سایت انگلیسی nottinghampost نیز نوشت: مهاجم 32 ساله ایرانی با گلزنی مقابل یونایتد اولین شوک را برای تیم انگلیسی رقم زد. این بازیکن که مدت کوتاهی نیز در ناتینگهام حضور داشت، توانست با کنترل دقیق توپ و ضربه ای مهار نشدنی دروازه منچستریونایتد را در لیگ اروپا باز کند.

اسپورت تایم قبرس نیز نوشت: انصاری فرد بار دیگر ارزش های خود را نشان داد و بار دیگر ثابت کرد که اومونیا در جذب این بازیکن اشتباه نکرده است. او می تواند برگ برنده تیم قبرس در لیگ اروپا و لیگ این فصل باشد.

همچنین برخی از هواداران تیم ناتینگهام نیز در شبکه های اجتماعی گلایه کردند که چرا این بازیکن مدت کوتاهی در این تیم حضور داشت و چرا قرارداد انصاری فرد تمدید نشد.

دیدگاهتان را بنویسید