حمله تند پرسپولیسی ها به انصاری فرد

حمله تند پرسپولیسی ها به انصاری فرد

مجید صدری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بالاخره از این باشگاه استعفا داد. استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش های مختلفی را در پی داشت اما ضیاء عربشاهی پیشکسوت این باشگاه نقطه نظرات جالبی را در این خصوص بیان کرد.

ابتدا از استعفای مجید صدری بگویید. به نظر شما چرا چنین تصمیمی گرفت؟

من کاملا با صدری موافقم. مصاحبه اش را در برنامه فوتبال برتر دیدم. او خسته است و شاید خودش یا شخص دیگری ناراحت بوده است.

چرا؟

دلیلش روشن است. چرا هیچ ارگان، نهاد یا شخصی محمد حسن انصاری را مقصر نمی داند؟ چرا انصاری فرد این همه بدهی را گذاشت و از همه بدتر با پدیده مشهد قراردادی امضا کرد که بر اساس آن به ازای هر روز تاخیر در پرداخت با رضایت یحیی گل محمدی، 10 میلیون تومان باید توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شود؟

جید صدری هم قبل از استعفا اعلام کرد که این پول را نمی دهد؟

و نباید بدهد! آیا قرارداد دو باشگاه در سرخچه امضا شد که انصاری فرد آن را امضا کرد؟ توافق برای هزینه روزانه 10 میلیون تنی پرسپولیس چه بود؟ چنین مدیران فوتبالی ما را نابود کردند! به نظرم خود انصاری فرد باید آخرین ریال پدیده را بدهد!

اما محمدحسن انصاری فرد که مدیر فوتبال بود؟

با عرض پوزش، ما هم تیمی خود را تایید کردیم. محمدحسن انصاری فرد پیش از این در آزمون مدیریت خود قبول شده بود. چرا دوباره انتخاب شد؟ آیا قحطی مردان بود؟ من فوق لیسانس ریاضی قدیم دارم. 12 سال در تیم ملی و 13 سال در تیم پرسپولیس بازی کردم، پس چرا به ما پیشنهاد مدیریت نمی دهند؟ متاسفانه مدیران فوتبال ایران در یک حلقه بسته انتخاب شده اند. مهم نیست چقدر بدهی و ضرر می گذارند و دوباره مدیر می شوند! یک سوال از شما دارم.

خوش آمدی؟

آیا می دانید محمدحسن انصاری فرد با موافقت هیات مدیره باشگاه با پدیده یا با شهر ماشینی مشهد قرارداد امضا کرده است یا خیر؟ (بی پاسخ منتظر می ماند و ادامه می دهد) شما بروید با مهدی رسول پناه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت کنید. محمد حسن انصاری فرد بدون مجوز هیئت مدیره این قرارداد را امضا کرد. از طرفی او هیچ اقدامی برای پرداخت کالدرون انجام نداد تا پرسپولیس با ضرر مالی سنگینی مواجه شود. آیا وزارت ورزش با چنین مدیرانی برخورد می کند یا اصلاً صلاحیت این مدیران چگونه تایید می شود؟ طرف می رود کت و شلوار می خرد و فاکتور می آورد و پولش را از باشگاه پرسپولیس می گیرد یا هوادار سکه می دهد تا بین بازیکنان تقسیم شود اما این سکه ها ناپدید می شوند! حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد، اما فقط می توان پشیمان شد.

به نظر شما مقصر اصلی حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چه کسی بود؟

همه آقایان دست به دست هم دادند تا پرسپولیس را نابود کنند. آیا کاظم علیای برای کمیسیون استیناف مفید است؟ من فکر می کنم همه مقصر این موضوع هستند. وزارت ورزش را که اولین مقصر انتخاب مدیران ضعیف است به فدراسیون و کمیسیون استیناف ببرند که دست به دست هم پرسپولیس و استقلال را از آسیا حذف می کنند!

بیا بریم! بازی با فجر سپاسی شیراز را چطور می بینید؟

فجرسپاسی تیمی ریشه دار است و اصغر کلانتری برای قهرمانی در لیگ تلاش زیادی می کند. بچه های پرسپولیس اصلا نباید فجر را دست کم بگیرند. تجربه نشان می دهد که در این فصل همه تیم ها با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس بازی می کنند و مطمئن باشید فجر سپاسی هم همینطور خواهد بود. فکر می کنم پرسپولیس باید در نیمه اول گل بزند و کار را به نحوی تمام کند، چون هر چه بازی بیشتر طول بکشد، سخت تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید