پویش «من عاشق مهدی هواتو» در هرمزگان برگزار می شود


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814177

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: نهضت مهدی هواتو که همزمان با سراسر کشور با محوریت گره گشایی از کار دیگران در استان هرمزگان راه اندازی شد، دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت:

وی افزود: ولادت صاحب الزمان(عج) یکی از مواردی است که فرصتی برای تبلور و برجسته سازی شخصیت فعلی و بصیرتی آن حضرت فراهم کرد، لذا نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز مظلومیت فرصت مغتنمی است. برای دستگیری محرومان و کمک به مستضعفان «و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهداف پویش من مهدی هواتو گفت: در گره جامعه مشارکت بیشتر مردم عزیزمان در کمک به دیگران و تقویت حس نوع دوستی است.

انصاری راد ادامه داد: این حرکت در کنار تشویق مردم و جوانان به آراستن و گرامیداشت هرچه باشکوه این عید مذهبی، برای جریانات اجتماعی و رسانه ای، تقویت حس امید و همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و گره گشایی گره و کمک به افراد نیازمند نیز برنامه ریزی شده است.

او همچنین مسابقه ای را برای منتظران حضور دوباره با موضوع “دست دراز کنید”، همراه با خواندن اثر به صورت تصویری یا صوتی یک دقیقه ای، ایجاد یک عکس نوشته شده با محوریت “حرکت برای ظهور دوباره” و استفاده از تصاویر برای تزیین منزل مسجد یا محله شهر شما به مناسبت عید سعید فطر نمازگزاران کوچک «ویژه نوجوانان 8 تا 17 ساله» میلاد و یا شعرخوانی ارسال فیلم 1 تا 3 دقیقه ای در مدح حضرت مهدی موعود(عج) ع) و نوای لب اعیاد شعبانیه «در استان هرمزگان اعلام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی به این مسابقه محدودیتی ندارد و به بیشترین ین و بهترین ارسال کننده اثر هدیه ارزنده ای اهدا خواهد شد، گفت: نحوه ارسال آثار در واتساپ 099912559615 و آخرین مهلت ارسال 17 شعبان تا 1400 می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید