پیامی به اهالی تخت جمشید تکلیف این ستاره را مشخص کنید!

پیامی به اهالی تخت جمشید  تکلیف این ستاره را مشخص کنید!

پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در نقل و انتقالات و جذب چند ستاره هنوز نتوانسته خط حمله خود را تقویت کند. به گفته یحیی گل محمدی، پرسپولیس نیاز به جذب 2 مهاجم با کیفیت دارد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله، کاسیانو دیاز، مهاجم برزیلی ویسلا پرتغال است. با وجود اینکه توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن منعقد شده است، اما کاسیانو هنوز مجوز سفر به تهران را دریافت نکرده است. مشکل اصلی مربوط به پول رضایت نامه این بازیکن است. طبق توافق صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس باید 300 هزار دلار به باشگاه ویزلا بپردازد و با وجود اینکه این پول توسط باشگاه پرسپولیس تهیه شده، هنوز به حساب باشگاه پرتغالی واریز نشده است.

کاسیانو که این روزها درگیر تدارکات ویسلا است منتظر واریز پول باشگاه پرسپولیس است تا به ایران بیاید. تاخیر در پرداخت پول رضایت نامه کاسیانو باعث ناراحتی مدیران ویزلا از این اقدام باشگاه پرسپولیس شد.

آنها در تازه ترین گفت وگویی که با مدیران پرسپولیس داشتند اعلام کردند در اسرع وقت و طی چند روز آینده تکلیف این بازیکن را مشخص خواهند کرد. باشگاه ویزلا قصد دارد در صورت فروش سریع کاسیانو بازیکن دیگری را جایگزین او کند اما تاخیر پرسپولیس باعث تردید آنها شده است.

دیدگاهتان را بنویسید